"(ضروری)" indicates required fields

فایل ها را به اینجا بکشید
Accepted file types: jpg, jpeg, png, pdf, mp4, p4v, mov, heic, Max. file size: 50 MB, Max. files: 10.
    حداکثر حجم مجاز: 50 مگابایت
    حداکثر تعداد مجاز: 10 عدد
    فایل های مجاز: jpg, jpeg, png, pdf, mp4, p4v, mov, heic

    سوالات متداول

    قیمت گذاری بر اساس متراژ انجام می شود و قیمت کلی با توجه به لوازم جانبی ، مبلمان ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی انجام می شود و قیمت بر اساس پروژه تعیین می شود.

    قیمت گذاری با توجه به موقعیت مکان و محصولات طراحی شده به صورت جداگانه انجام می شود. ما یک پیشنهاد قیمت جداگانه برای مواد انتخابی و یک پیشنهاد قیمت جداگانه برای کار ارائه می دهیم.

    از آنجایی که ما مشاوره دکوراسیون را به شکل آنلاین انجام می دهیم، پروژه‌هایی را در اکثر مناطق کشور و حتی خارج کشور با موفقیت انجام داده ایم.

    افق توفیقی با تجربه گسترده و آشنایی کامل با ساختار خانه های ایرانی، پروژه های بسیاری را با موفقیت تکمیل کرده است. برای جلب رضایت مشتریان گرامی ابتدا قسمت هایی را که می خواهید به پروژه های شما اضافه کنید ترسیم می کنیم و آنها را متحرک می کنیم و سپس به شما ارائه می دهیم و پس از تایید شما پروژه شما را شروع می کنیم.

    اگر روی دیوارهای شما تورم وجود نداشته باشد، اگر رطوبت نداشته باشد، اگر سطحی که قرار است پوشانده شود صاف است، به این معنی است که برای کاغذ دیواری مناسب است. قبل از شروع کار، کافی است دیوار را با دست لمس کنید و سطح خشک و صاف را احساس کنید.

    (اگر روی دیوار شما رطوبت، کپک یا تورم وجود دارد، ابتدا باید از سنگ تراشی استفاده کنید.)

    بله، شرکت ما کارهای طراحی سفارشی شما را انجام می دهد. کارها بر اساس پروژه ارزیابی و قیمت گذاری می شوند تا بتوانید مناسب ترین و با کیفیت ترین خدمات را دریافت کنید.

    هدف از دکوراسیون این است که استفاده از نوآوری، طراحی مدرن و فضاهای نشیمن راحت سالم و مفید باشد. دلایل اصلی الزامات مشاوره دکوراسیون عبارتند از: اثاث کشی، ساختمان قدیمی، دکوراسیونی که عمر خود را به پایان رسانده، مشکلات حرارتی ناشی از عوامل داخلی و خارجی، ظاهر و بوی بد و نمناک و … ، همگی از دلایل نیاز به مشاوره دکوراسیون هستند. دکوراسیون فقط تغییر در معماری داخلی نیست، دکوراسیون معانی زیر را نیز در بر می گیرد، از جمله نظافت، فضای زندگی سالم، راحتی، نهادگرایی، خودنمایی.

    زمانی که رنگ منزل شما کهنه می شود نیاز به نوسازی با گچ و رنگ دارد این امر برای تمیزی دکوراسیون منزل و سلامتی بسیار مهم است و یا رطوبت و بوهای موجود در سقف سرویس بهداشتی شما باعث ایجاد تغییرات دکوراسیون می شود.

    برای طراحی فضای شغلی و کار باید به شاخص های بسیار کلیدی که در اکثر مواقع مرتبط با برند شما است توجه شود. به این دلیل دکوراسیون محل کار باید با حساسیت طراحی شود که مشاوره طراحی و دکوراسیون شرکت افق توفیقی با توجه حیطه شغلی و کاری این کار را برای شما انجام می دهد.

    برای مدیریت پیامها کسانی که مشاوره میخوان من اول پیامشون رو توی قسمت general میبرم اگر وقت گرفتن پرچم دارشون میکنم اگر نه بعد از یک روز به قسمت primary فرستاده میشه پس از درخواست مشاوره یک روز فرصت دارین تا درمورد انجام مشاوره تصمیم بگیرین بعد از یک روز برای مشاوره باید مجددا درخواست کنید.

    بله کار من طراحی داخلي است و طراحی داخلی با مشاوره ی دکوراسیون تفاوت زیادی دارد هزینه ی طراحی داخلی سه بعدی هم بر اساس متراژ محاسبه می شود و نکته ی مهمتر طراحی های جزئی و متراژ کم قبول نمیکنم. طراحی کل فضا و با متراژ های از بالا انجام می شود.

    به طور کلی مشاوره شامل :

    1. تعیین جنس و رنگ تمامی سطوح خانه
    2. انتخاب رنگ و مدل مبلمان و لوازم منزل
    3. چیدمان صحیح
    4. برطرف کردن ناهماهنگی ها و اشتباهات دکوراسیون و پاسخ به هزاران سوال در مورد دکوراسیون مختص به خونه های شما

    اگر قصد دارید که فضای خانه شما به طور کامل بررسی بشود یا در مرحله تغییر دکوراسیون و بازسازی هستید و در انتخاب نوع و رنگ متریال مورد نظر دچار مشکل شده اید (برای مثال متریال دیوارها و یا کف) یا نوع نورپردازی یا طرح سقف مناسب فضای شما میتوانید مشاوره خصوصی بگیرید

    زمان مشاوره ی خصوصی حداقل یک ساعت است.