بلاگ

ترند فرش در سال 1403

ترند فرش در سال 1402

در این مقاله آخرین ترند فرش در سال 1403 را از رنگ گرفته تا بافت و اندازه توضیح می‌دهیم. فرش در حال بازگشت جدی به دکوراسیون داخلی است فکر می‌کنم ما به دنبال راه‌هایی برای آوردن راحتی و آسایش به خانه‌هایمان هستیم و هیچ چیز مانند فرش وجود ندارد که اتاق‌ها را دنج‌تر و مجلل‌تر از همیشه کند.

با احساس زیبایی  و راحتی در زیر پا و برخی از الگوها و رنگ‌های خیره  کننده، دیگر یک جزء کلیدی در کنار هم قرار دادن اتاق‌ها نیست. راه‌های زیادی برای انتخاب فرش مناسب وجود دارد، از انتخاب بافت آن  تا استفاده از آن به‌عنوان پایه‌ای عالی برای لایه‌بندی فرش مکمل. از مواد طبیعی مانند پشم، جوت و سیزال گرفته تا حلقه‌های درشت و مجلل که کف خانه را لوکس می‌کنند.

ترند فرش برای سال 1403 به چه صورت است؟

فرش‌ها به اشکال بسیار شیک‌تری عرضه می‌شوند، از بافت‌های طبیعی مانند جوت و سیزال که برای سبک‌های روستایی مدرن‌تر مناسب هستند، تا فرش‌های پرز دار لوکس با رنگ‌های جواهری سرسبز که می‌توانند نشیمن را متحول کنند، در اینجا موارد زیادی وجود دارد تا فرش شما دوباره شیک شوند.

 

1.     انتخاب رنگ های تیره ترند رنگ فرش در سال جدید:

اتاق نشیمن تاریک با فرش قرمز و مبل آبی.

با انتخاب رنگ‌های تیره و لوکس، یک عامل شگفت‌انگیز به خانه می‌افزاید. برای کسانی که ممکن است در افزودن چنین موردی احتیاط کنند، باید رنگی را انتخاب کنند که مکمل رنگ دیوار باشد تا اطمینان حاصل شود که ظاهر منسجم باقی می‌ماند. برای ماکسیمالیست‌ها، رنگ متضاد اولین انتخاب شما است.

   

2.      حاشیه‌های تزئینی:

زرد استفاده  شده در نشیمنگاه در یک گلخانه با فرش آبی تزئینی.  

استفاده از یک فرش سفارشی روشی است که در آن طراحان جلوه‌ای منحصر به فرد به فضاها و خانه‌ها می‌بخشند. هنگام گذاشتن یک فرش در بالای یک کف چوبی یا کاشی، ایجاد شکاف کوچک در اطراف  و لبه باعث می‌شود که برجسته شود و فضایی برای افزودن حاشیه تزئینی ایجاد می‌کند. در این طرح حاشیه‌ای به این فرش اضافه کرده‌اند و تضادی ایجاد شده است که در عین حال تکمیل کننده کابینت است.

 

3.      یاسی‌های پاستلی:

فرش یاسی در کنار دیواری تیره.  

در حالی که فرش‌های خاکستری همیشه یک انتخاب مطمئن در فضای داخلی رنگارنگ و تک رنگ بوده‌اند، انتخاب سایه‌های پاستلی مانند یاسی یک جایگزین دوست‌داشتنی است و به جلوگیری از شلوغی فضای داخلی کمک می‌کند. جفت کردن آن با سایه‌هایی که در حال حاضر در ترندهای اتاق نشیمن مانند رنگ‌های شرابی تیره یا حتی سبز و زرد گرم دیده می‌شود، می‌تواند محیطی شاد و پایه‌ای عالی برای هجوم رنگ از طریق مبلمان و لوازم جانبی ایجاد کند.

پالت رنگی جدید رنگارنگ شامل این سایه ملایم یاسی است که تجربه حسی ملایمی را به اتاق اضافه می‌کند.

   

4.      مواد بازیافتی:

فرشی با چند رنگ آبی و قرمز در کف اتاق نشیمن خاکستری.  

در تلاشی فوری برای تغییر عادات صنعت، طراحان برای کمک به اقتصاد دایره‌ای و تغییر نگرش در مورد مواد، به بازیافت روی می‌آورند. اتخاذ یک رویکرد دایره‌ای برای طراحی، کلیدی در پاسخگویی به محصولات ساخته شده است.

با مجموعه جدیدی از فرش‌ها که از پشم باقی مانده تولید شده توسط تأمین کنندگان آن ساخته می‌شود، به افزایش آگاهی در مورد این موضوع کمک می‌کند. پس از یک فرایند تحقیقاتی طولانی، برندی راهی را برای استفاده از ضایعات پشم برای ایجاد نخ جدید مناسب برای بافت ابداع کرده است.

   

5.      راه‌راه کلاسیک:

اتاق خواب با دیوارهای سفید و فرش راه‌راه آبی.  

جذابیت همیشگی فرش‌های طرح دار راه‌راه هنوز مورد علاقه بسیاری از طراحان است. راه‌راه‌ها با ساختار دادن به فضا کمک می‌کنند تا انواع رنگ‌ها و سایه‌ها را در یک طرح قرار دهند. خطوط راه‌راه به‌ویژه در اتاق خواب خوب عمل می‌کنند، به اندازه‌ای تأثیرگذار هستند که کمی جالب به نظر برسند، اما می‌توانند به اندازه کافی ظریف باشند تا همچنان فضایی آرام ایجاد کنند.

ما شاهد استفاده از فرش‌های راه‌راه در کنار سایر منسوجات راه‌راه هستیم که وقتی راه‌راه‌ها در جهت متضاد قرار می‌گیرند به خوبی کار می‌کنند. برای حفظ ظاهر مدرن، مطابق با روند فعلی اتاق خواب، و کمتر سنتی، راه‌راه‌های پهن‌تر و تکراری را انتخاب کنید.

 

6.      الگوهای شطرنجی:

اتاق خواب سبز با فرش شطرنجی سیاه و سفید.  

همان‌طور که در اکسسوری‌ها، منسوجات و سایر دسته‌ها در سراسر جهان داخلی دیده می‌شود، مد شطرنجی به فرش و قالیچه رسیده است. همان‌طور که در این پروژه نشان داده شده است، این یک پایه عالی برای ساختن یک طرح داخلی ایجاد می‌کند و می‌تواند هم در محیط‌های مینیمالیستی و هم در محیط‌های حداکثری استایل شود.

تخته شطرنجی یک الگوی جاودانه است و در طرح‌های سنتی و معاصر به خوبی کار می‌کند. این یک فرصت عالی برای بازی با رنگ است، زیرا تمایل دارید از رنگ خنثی تری برای زمین کردن آن استفاده کنید و در عین حال از یک یا دو رنگ پررنگ‌تر استفاده کنید.

   

7.      تابلو فرش دیواری:

  فرش آویزان شده روی دیوار در یک اتاق نشیمن مدرن.  

در حالی که ما به طور معمول به فرش‌هایی برای کف فکر می‌کنیم، طراحان فرش‌ها را به‌عنوان آثار هنری دراماتیک برای دیوار، بازنگری می‌کنند. با اشاره به دوره‌های گذشته، جایی که ملیله‌های بزرگ در سالن‌ها و اتاق‌های نشیمن آویزان می‌شدند، این برای طرح‌های معاصر دوباره تفسیر می‌شود، راهی هوشمندانه برای نرم کردن اتاق‌های نشیمن و به نظر رساندن آن‌ها به نظر می‌آیند که خانه شما را زیبا می‌کنند.

   

8.      اشکال منحنی:

فرش آبی بزرگ در یک اتاق نشیمن خنثی.  

بسیاری از طراحان فرش و قالی با الهام از پیکربندی‌های معماری و ساختاری، منحنی‌ها و شبح‌های گرد را نه تنها در شکل خود، بلکه در خود الگوها نیز ترکیب می‌کنند. خطوط منحنی که در بین طراحان داخلی و معماران محبوب هستند، تضاد را با انتخاب‌های زاویه‌دار مبلمان ایجاد می‌کنند و به نرم‌تر شدن کامل طرح کمک می‌کنند. همان‌طور که در اینجا نشان داده شده است، چنین الگوهایی می‌توانند شادی و آسایش را به خانه بیاورند.

   

9.      فرش‌های کاشی‌ شکل مدرن:

ترند فرش در سال 1402  

کاشی‌های فرش در ارتباط با محل‌های شرکت و فضاهای مهمان‌نوازی، توسط بسیاری از مردم به عنوان یک راه‌حل کاربردی در نظر گرفته شده است. با این حال، طراحان به ما کمک می‌کنند تا آن‌ها را در محیط‌های مسکونی با مواد جدید، اشکال منحصربه‌فرد و رنگ‌های پرانرژی تجسم کنیم که به آن‌ها جان می‌بخشد و راه‌حلی عملی در هنگام قرار دادن بر روی طبقات موجود ارائه می‌دهد.

همچنین، بازیافت کاشی‌های فرش اکنون از طریق نوآوری و فناوری امکان پذیر شده است. کاشی‌های فرش در رنگ‌های متضاد می‌توانند راه ساده‌ای برای گنجاندن الگوی شطرنجی متداول در یک فضا نیز باشند.

 

10.   رنگ‌های زرد آفتابی با تزئینات برجسته:

فرش زرد پله.  

فرش‌ها دیگر فقط دیوار به دیوار نیستند و اغلب تنها هفت هشتم اتاق را اشغال می‌کنند. این به این معنی است که شما فرصتی برای اضافه کردن یک تریم به دست می‌آورید، به این معنی که ترکیبات رنگی جسورانه راه خود را به روندهای امسال باز می‌کنند. در رنگ زرد روشن و با تزئینات آبی آسمانی، یک انفجار واقعی از شادی تزئینی است.

زرد رنگی آفتابی و نشاط‌آور است و لذت واقعی را به اتاق می‌آورد. این می‌تواند یک عبارت پررنگ در یک طرح خنثی باشد یا با آن جفت شود. اگر تمام رنگ زرد بیش از حد است، از آن به عنوان سایه برجسته روی لبه دونده یا فرش استفاده کنید.

 

11.   مواد طبیعی:

اتاق نشیمن روستایی با فرش سیزال نصب شده.  

شاید پرطرف‌دارترین و قطعاً محبوب‌ترین روند فرش، فرش‌های الیاف طبیعی، موادی مانند جوت، سیزال باشد. فرش‌های جوت به دلیل ماهیت سخت و تطبیق پذیری که دارند، کف بسیاری از خانه‌ها را زیبا می‌کنند، بنابراین فقط یک قدم جلوتر رفته و با آن دیوار به دیوار بروید.

سادگی این ظاهر شبیه به کف‌پوش‌های چوبی است، شما هنوز هم آن سبک ارگانیک و بافت فراوان را دریافت می‌کنید، اما فقط با کمی نرمی بیشتر زیر پا. به علاوه، ساده بودن با فرش به این معنی است که می‌توانید فرش‌ها را روی آن لایه‌بندی کنید. از سیزال ساده به‌عنوان پس‌زمینه‌ای برای رنگ‌ها و طرح‌های برجسته استفاده کنید. فرش‌های دیوار به دیوار باید عاقلانه انتخاب شوند و این روزها انتخاب‌های جالب زیادی وجود.

ما تمایل داریم پشم طرح دار یا الیاف طبیعی مانند سیزال یا علف دریایی را انتخاب کنیم. تمیز کردن پشم احتمالاً راحت‌تر است در حالی که سیزال فقط خیره کننده است. به دنبال یک الگوی ظریف مانند شاه ماهی یا شطرنجی باشید تا از ارزان جلوه دادن آن جلوگیری کنید.

در حالی که از نظر زیبایی شناسی جذاب و نسبتاً مقاوم هستند، می‌توانند به راحتی لکه شوند و حتی آب به تنهایی می‌تواند باعث ایجاد لکه دائمی شود. با این حال، برخی جایگزین‌های مصنوعی عالی وجود دارد که به نظر ظاهر می‌شوند و می‌توان آن‌ها را پاک کرد؛ بنابراین اگر یک فرش طبیعی را برای یک منطقه پر تردد مانند راهرو یا راه پله در نظر می‌گیرید، گزینه‌های مصنوعی را رد نکنید.

   

12.   چاپ‌های میراثی برای پله‌ها:

راهرو صورتی با دیوارها و سقف‌های کاغذ دیواری شده و پله‌هایی با کاغذ دیواری آبی رنگ.

ترندهای فرش فقط به این خاطر نیست که انگشت پای خود را با سایه خنثی زیبا لمس کنید. رنگ‌ها و چاپ‌های جسورانه در دو سال گذشته در حال افزایش بوده‌اند و این تمایل به پذیرش زیبایی‌شناسی حداکثری در چاپ‌های فرش شگفت‌انگیز که اخیراً شاهد آن بوده‌ایم منعکس شده است. در مورد این عدد آبی افسانه‌ای که کمی یادآور دهه 70 است، اما طرح آبی رنگی مدرن به ارمغان می‌آورد و با کاغذ دیواری صورتی زیبا جفت می‌شود، کل ظاهر واقعاً عالی کار می‌کند.

ما چند سالی است که با تخته‌های کف اصلی بدون رنگ زندگی کرده‌ایم و اکنون در حال و هوای نرمی و گرمی هستیم، نه فقط به این دلیل که احساس پاییزی دارد، بلکه به این دلیل که می‌خواهیم اتاق خوابمان لایه‌لایه‌تر و نرم‌تر به نظر برسد.

فرش مناسب می‌تواند طول عمری داشته باشد و لایه‌ای از راحتی را به فضا بیفزاید. از فرش طرح دار یا رنگی نترسید. فرقی نمی‌کند به طرح‌های مینیمالیستی تک رنگ با رنگ‌های دورتادور علاقه داشته باشید یا رویکردی حداکثری‌تر با الگوهای متضاد روی دیوارها و کف‌ها، فرش گزینه‌های زیادی برای تناسب با طرح شما ارائه می‌دهد. و اگر در انتخاب فرش خود احتیاط می‌کنید، با آزمایش در قسمت‌های کوچک‌تر شروع کنید، مانند فرش‌های راه پله که تعهد نسبتاً پایینی دارند؛ زیرا نصب و تعویض آن‌ها ساده است.

 

13.  ترکیب طرح های مختلف:

  اتاق خواب با فرش مخملی.

لازم نیست همه الگوهای فرش پررنگ باشند، ما شاهد یک گرایش واقعی به سمت فرش‌هایی هستیم که طرح‌های ظریف‌تری را در خود جای داده‌اند که به یک پالت رنگی ساده می‌چسبند، اما با ترکیبی از پرداخت‌ها، جذابیت را افزایش می‌دهند.

در این ایده فرش اتاق خواب، متریال پایه یک طرح بافته شده صاف ساده، با بافت طبیعی دوست‌داشتنی است، سپس برای ایجاد حسی لوکس‌تر، یک چاپ انتزاعی ظریف در پرزهای نرم‌تر و عمیق‌تر، یک چاپ ظریف زیبا ایجاد می‌کند.

 

14.   فرش‌های چند رنگی که رنگ‌هایی را از جای دیگر می‌گیرند:

اتاق نشیمن صورتی با فرش طرح دار صورتی و سبز.  

به جای اینکه در مرحله آخر در مورد کف‌پوش فکر کنید، که نقطه جهشی برای ظاهر کل اتاق است، بنابراین ابتدا به سراغ یک فرش بروید و بگذارید بقیه فضا را دیکته کند. می‌توانید رنگ‌های خاصی را از بافت انتخاب کنید و آنها را روی دیوارها، مبلمان نرم و حتی به سقف ببرید تا جلوه‌ای چشمگیر داشته باشید. همچنین می‌توانید الگوی خود را آزمایش کنید و یک طرح پلنگی را با کاغذ دیواری یا مبل گل‌دار  ست کنید.

 

15.   ترند فرش با رنگ بلوکی:

اتاق نشیمن رنگارنگ با فرش بلوک رنگی.  

بلوک کردن رنگ در چند سال گذشته اشکال مختلفی به خود گرفته است، اما فصل به فصل در ترندهای داخلی ظاهر می‌شود. جسورانه روی دیوارها برای همه مناسب نیست، و مطمئناً برای هر فضایی مناسب نیست، اما استفاده از آن ترکیب شجاعانه‌تر رنگ‌ها روی زمین، راه بسیار ظریف‌تر و هیجان‌انگیزی برای پذیرش این روند همیشه محبوب است.

مسدود شدن رنگ روی زمین ترسناک به نظر می‌رسد، زیرا تغییر فرش سخت‌تر از لوازم جانبی است. اما اگر مانند تصویر بالا به سایه‌های پاستلی پایبند باشید، جلوه کلی بسیار ملایم‌تر از آن چیزی است که انتظار دارید.

 

16.   تارتان:

فرش تارتان در اتاق غذاخوری مینیمالیستی اسکاندیناوی.  

تارتان، مردم تمایل دارند یا آن را دوست داشته باشند یا از آن متنفر باشند، اما ما فکر می‌کنیم که موردی برای آوردن آن الگوی سنتی روستایی به فضای داخلی مینیمالیستی‌تر وجود دارد که می‌تواند واقعاً ظاهر را به روز کند. شما هنوز هم می‌توانید از آن احساس دنج دوست داشتنی که مترادف با چاپ است بهره‌مند شوید، اما سعی کنید آن را با اشکال مدرن و حداقل به هم ریختگی که در این اتاق غذاخوری دیده می‌شود، ترکیب کنید.

ما شاهد افزایش تمایل به الگوهای دنج و گرم کننده مانند تارتان و راه‌راه بوده‌ایم. تارتان‌های شهری یا روستایی، دوره‌ای یا مدرن، در هر اتاقی چشمگیر به نظر می‌رسند و می‌توان از آنها برای ترکیب یک طرح رنگی یا تم استفاده کرد.

 فقط به رنگ‌های کلاسیک سبزهای خزه‌ای و قهوه‌ای پایبند نباشید، رنگ‌های تارتان بسیار هیجان‌انگیزی در دسترس هستند که تازه و امروزی به نظر می‌رسند. حتی فقط رنگ آبی کم رنگ در این فرش، کف را بالا می‌برد.

 

17.  ترند رنگ با بافت‌های سه بعدی:

اتاق نشیمن بژ با سقف‌های بلند و دکور ساده.

روش‌های شیک‌تری برای انجام بافت‌های سه بعدی وجود دارد. برای ظاهر ترند، یک فرش پشمی ضخیم و پر پرز انتخاب کنید که واقعاً می‌توانید حلقه‌ها را ببینید. اگر ایده‌های خنثی‌تری برای اتاق نشیمن دوست دارید، این گزینه خوبی است، زیرا می‌توانید رنگ را خاموش نگه دارید و اجازه دهید بافت جذابیت بیشتری پیدا کند.

بافت فرش برای جلوگیری از کسل کننده به نظر رسیدن یک طرح خنثی کلیدی است. یک کف‌پوش جایگزین مانند چوب یا کاشی می‌تواند به اتاق احساس لخت ببخشد، در حالی که یک فرش پشمی نرم بافته شده با لوازم جانبی از ترمه، موهر و کتانی همگی برای نرم کردن ظاهر و ایجاد طرحی جذاب کار می‌کنند.

بنابراین، فقط روی فرش متوقف نشوید، با وسایل نرم، کوسن‌های خود، آن بافت زیبا و دوست‌داشتنی را به بقیه اتاق نیز بیاورید. و برای جلوگیری از اینکه همه چیز کمی شلخته به نظر برسد، آن نرمی را با مواد سخت و خطوط تمیز تضاد کنید، همان‌طور که در اینجا با میز قهوه مرمر دیده می‌شود.

ترند رنگ سال 1403  

18.  ترند فرش با رنگ خاکی:

راهرو با فرش زرد رنگ.

در حالی که روندهای فرش نشان می‌دهند که ما می‌توانیم با رنگ‌ها و طرح‌های خود جسورتر شویم، همچنین یک گرایش قوی برای استفاده از فرش‌ها برای معروف‌ترین کیفیتشان وجود دارد  ایجاد حس گرم، دلپذیر و آرامش‌بخش به اتاق. و این آرامش تنها با رنگ‌های نان تستی و خاکی تقویت می‌شود. این سایه‌های سفالی و اخرایی غنی برای آوردن رنگ‌های عمیق‌تر به یک فضای خنثی بدون غلبه بر آن سایه‌های ملایم‌تر و کم‌رنگ‌تر ایده آل هستند.

رنگ‌های همیشه محبوب و آسان برای زندگی با رنگ‌های خاکی، بژ و طبیعی، که امسال برای فرش‌ها بسیار محبوب بوده‌اند، می‌توانند با رنگ‌های گرم و عمیق همراه شوند تا ضمن حفظ فضاهای آرام، غنای رنگ را اضافه کنند. سایه‌های غنی از سفالین عمیق را اضافه کنید. یک رنگ‌دانه طبیعی در خاک رس و صورتی‌های پیچیده و غنی برای ادامه تم طبیعی در حالی که گرما و عمق زیادی به طرح شما می‌بخشد.

این رنگ‌ها باعث می‌شوند ما احساس امنیت، خوش‌بین و پرانرژی کنیم. آماده برای یک سال جدید، یک اتاق تازه یا صرفاً برای بلند کردن ما پس از یک دوره طولانی عدم اطمینان. ما قرار است شاهد کف‌پوش‌های «مخلوط و منطبق» مکمل بیشتری باشیم که در آن از رنگ‌های تونینگ در چندین اتاق استفاده می‌شود تا حسی متنوع و در عین حال منسجم به کف‌پوش ارائه دهد. استفاده از این تنوع هماهنگ بین پله‌ها، اتاق نشیمن و اتاق خواب به جای کف‌پوش یکسان در سرتاسر خانه می‌تواند بیانیه ظریفی را ایجاد کند و به ما اجازه می‌دهد جریان انرژی را برای حالات مختلف در اتاق‌های مختلف کنترل کنیم.

 

19.   فرش را با دیوارها مطابقت دهید:

اتاق خواب با فرش مخملی.  

فرش‌ها همه چیز در مورد ایجاد آن احساس دوست داشتنی پیله هستند، و تطبیق فرش شما با رنگ دیوار شما تنها باعث افزایش این حس می‌شود. این روند منسجم با رنگ‌های تیره‌تر و در فضاهای کوچک‌تر بسیار خوب عمل می‌کند، زیرا تقریباً لبه‌های اتاق را محو می‌کند، کف و دیوار را ادغام می‌کند و به اتاق بزرگ‌تر اشاره می‌کند.

با این حال، دوستداران خنثی، این ظاهر با رنگ‌های ملایم، گرم و آرام‌بخشی هم کار می‌کند که در حال حاضر یک روند رنگی بزرگ هستند. ببینید که چگونه در این اتاق خواب، آن رنگ هلویی دلپذیر از دیوارها تا فرش نرم مخملی که نه تنها حال و هوای آرامی فوری ایجاد می‌کند، در پس زمینه خنثی اجازه می‌دهد تا مبلمان و رنگ‌ها در بقیه اتاق پررنگ‌تر شوند.

20. ترند فرش با بافت و جزئیات بیشتر با رنگ های طبیعی

برای ترند فرش در سال 1403، طرح‌های فرش بافت‌دار در رنگ‌های طبیعی شاهد تلفیقی از سبک‌های سنتی و معاصر خواهد بود که رنگ‌های خاکی را در کنار رنگ‌های تیره و شاد، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترند رنگ فرش که هیچوقت از مد نمیوفته

ترند رنگ فرش که هیچوقت از مد نمیوفته

در اینجا برخی از ترند های فرش قابل توجه در این سال آورده شده است:
  • رنگ‌های روشن زمینی: رنگ‌هایی مانند عاجی، بژ قهوه‌ای در حال مد شدن هستند که به ایجاد محیطی آرام و گرم کمک کنند.
  • رنگ فرش با الهام از طبیعت: سایه‌هایی مانند سبزه‌های خزه‌ای و زیتونی محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند و به محیط‌ داخلی حسی طبیعی می دهند.
  • رنگ‌های گرم در فرش: خاکستری و سفالی از جمله رنگ‌های گرمی هستند که مد روز هستند و حسی دنج و دلپذیر را به فضا می‌دهند.
  • رنگ‌های پر جنب و جوش: علاوه بر رنگ‌های طبیعی، رنگ‌های پر جنب و جوش نیز مد هستند که کنتراست بسیار زیادی در فضای داخلی ارائه می‌دهند و یک پیچیدگی مدرن به پالت رنگ طبیعی می‌افزایند.
  • رنگ‌های طبیعی در ترند فرش پشمی: استفاده از رنگ‌های طبیعی در فرش پشمی بخشی از حرکت به سمت ترند طراحی دکوراسیون پایدار و ارگانیک است.
  • رنگ افرا: رنگ افرا همچنین به عنوان یک رنگ مرسوم برای فرش در سال جدید مد شده است، که ترکیبی زیبا از گذشته را با پالت رنگی مدرن به نمایش می گذارد.
  • این گرایش‌ها نشان‌دهنده یک حرکت بزرگ‌تر به سمت ترکیب قدیمی با جدید در ترند روز دنیا است و بافت‌ها و رنگ‌های الهام‌گرفته از طبیعت را در بر می‌گیرد و در عین حال عناصر مدرن را با ظاهری جدبد به فضا اضافه می‌کند.
 

آیا فرش‌ها به سبک خود بازگشته‌اند؟

به جرئت می‌توان گفت که به نظر می‌رسد که فرش‌ها اگر درست انتخاب شوند، دوباره به سبک خود باز می‌گردند؛ بنابراین، اگر می‌خواهید از زندگی تخته خوابی خود دست بکشید، آن را دنبال کنید و از این روندهای فرش به عنوان الهام بخش استفاده کنید.

6 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *