8 روش دکوراسیون کمد لباس که می توانید از آنها ایده بگیرید

روشهای دکوراسیون کمد لباس که می توانید از آنها ایده بگیرید

استفاده از مبلمان در دکوراسیون داخلی کمد لباس در سال های اخیر محبوبیت خود را از دست داده است. اکنون طرح هایی که در آن قطعات به صورت جداگانه برای هر بخش انتخاب می شود و ترکیب می شود ، بیشتر جلب توجه می کند. بهترین قسمت این تغییر در مد طراحی داخلی این است که شما در انتخاب کمد لباس برای اتاق خواب خود مجبور نیستید به مدل های استاندارد و معمول روی آورید. شما می توانید مدل های مختلفی را که فکر می کنید متناسب با سبک اتاق شما می باشد را ارزیابی کنید.

شما می توانید با استفاده از طرح های ابتکاری و خلاقانه مانند مدل کمد لباس آنتیک و مینیمالیستی ، کمد لباس یکپارچه ، آویزهای سقفی ، کمدهای روباز ، کمد های کشویی به اتاق خواب خود شخصیت ببخشید.

 

اگر می خواهید نمونه هایی از کاربردهای مختلف کمد را بررسی کنید که باعث تغییرات گسترده در اتاق خواب شما می شود ، 8 روش دکوراسیون که توسط معماران داخلی خبره طراحی شده است، در این مقاله ارائه خواهیم کرد. با استفاده از این مدل ها که مبتنی بر راه حل های بسیار کاربردی و ساده می باشند ، می توانید اتاق خواب خود را بلافاصله بازسازی کنید.

 

  • کمد لباس آنتیک و مینیمالیستی

برای استفاده از کمد با سبک مینیمالیستی در دکوراسیون اتاق خواب ، شما مدل بهتری نسبت به کمد های سبک آنتیک و پتینه پیدا نخواهید کرد. شما کمد های سبک مینیمالیستی را می توانید از فروشگاه های آنلاین خریداری کنید که تقریباً با هر سبکی سازگار می باشند. یا اینکه خودتان این کمد ها را را درست کنید. حتی می توانید با انجام اصلاحات جزئی در کمد های بزرگ و قدیمی این نوع کمد ها را در خانه خودتان بسازید.

  • کمد زیر شیروانی

اگر اتاق خواب شما دارای شیب در سقف خود می باشد و یا دارای اتاق زیر شیروانی می باشد ، می توانید از این نوع کمد ها زیر شیروانی برای لباس خود استفاده کنید. این فضا که بین ستون های چوبی در سقف قرار می گیرد ، با چند کمد و کشوی ساده به یک رختکن فوق العاده تبدیل شده است. این طرح را که نمونه ای از کاربرد متفاوت کمد در این فضا می باشد ، در طراحی خود مدنظر بگیرید.

  • کمد نرده ای شیک با طراحی پارامتریک

این کابینت که کاملاً متناسب با طراحی التقاطی اتاق شما می باشد ، می تواند از سبک طراحی شما الهام بگیرد. بدنه کمد از قطعات چوبی ساخته می شد نه تنها نمای داخلی کمد را به نمایش می گذارد ، بلکه فضای متفاوتی را به اتاق شما می بخشد. با این حال ، این طرح یک نکته منفی کوچک دارد که محافظت از لباس شما در برابر گرد و غبار کمی دشوار است.

  • اتاق رختکن

اگر فکر می کنید کمد لباس معمولی برای شما کافی نخواهد بود ، قطعاً به یک اتاق رختکن نیاز دارید. طراحی و اختصاص دادن یک اتاق به عنوان اتاق رختکن نه تنها فضای نگهداری بسیار زیادی را در اختیارتان قرار می دهد ، بلکه موجب صرفه جویی در هزینه های دکوراسیون و اکسسوری نیز می شود.

  • اتاق رختکن خود را بسازید!

با پوشاندن گوشه ای از اتاق با یک پاراوان یا پرده ساده می توانید یک اتاق رختکن ساده برای خود درست کنید. فضای داخلی را می توانید با آویز ، کشو و قفسه تزئین کنید. اتاق رختکنی به این شکل متناسب با سبک صنعتی و روستایی می باشد که نیاز به جزئیات کمتر می باشد.

  • کمد کف

این اتاق خواب دارای یک انبار بزرگ در کف خود می باشد. طراحانی که کار دکوراسیون خانه را بر عهده داشتند ، این انبار را به عنوان یک کمد لباس شیک از کف طراحی کرده اند. این کابینت که شامل قسمت هایی مانند قفسه ، آویز و کشو می باشد و از طراحی منحصر به فرد برخوردار می باشد.

  • کمد کشویی

نه تنها برای قفسه های کتاب و ویترین ، بلکه به عنوان کمد لباس می توانید از کمد کشویی استفاده کنید که یک راه حل مناسب در دکوراسیون می باشد که باعث صرفه جویی در فضا می شود. با آویزهای کابینت کشویی ، قفسه های که در این دکوراسیون استفاده می شود ، بسیار زیبا دیده می شود.

  • آویز سقفی

اگر دوست دارید از حداقل عناصر در دکوراسیون خود استفاده کنید ، یک آویز سقفی ساده می تواند به عنوان کمد لباس برای شما کافی باشد. شما می توانید از این آویز ها که ساخت و استفاده از آن بسیار آسان است برای اهداف مختلفی استفاده کنید. این طرح خلاقانه که تقریباً با هر سبکی سازگار است.  خصوصاً در خانه هایی با سبک تابستانی بیشتر ترجیح داده می شود.(منبع)

اگر مایل به خرید کمد و یا تهیه فضایی مناسب برای نگهداری از لباس های خود می باشید حتما در انتخاب خود به سبک و نیاز خود قبل از هر کاری توجه کنید. برای طراحی بالکن خود میتوانید از طریق لینک زیر به 14 ایده دکوراسیون خلاقانه برای بالکن های کوچک دسترسی پیدا کنید.

 

 

مدیریت

افق توفیقی هستم. معمار و طراح داخلی فوق لیسانس معماری و مرمت بناهای تاریخی 11 سال سابقه کار در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون پروژه های مسکونی ،اداری و تجاری دارم و به مدت ۴ سال به صورت آنلاین در فضای مجازی آموزش دکوراسیون داخلی انجام میدم. البته اگر خیلی دقیق تر بخوام توضیح بدم از دوران بچگی توجه ام همیشه به دکوراسیون و معماری های جذاب جلب میشده تا زمانی که توی این مسیر قرار گرفتم. به جز رشته ی معماری به هیچ رشته ای علاقه نشون ندادم.

مشاهده نظرات

پست های اخیر

آشنایی با سبک مدرن ارگانیک

مقدمه ای بر سبک مدرن ارگانیکسبک طراحی مدرن ارگانیک ترکیبی هماهنگ از مینیمالیسم، عناصر طبیعی…

4 روز قبل

آیا میدیمالیسم یک فلسفه تزئینی معتبر است؟

مقدمه ای بر میدیمالیسممیدیمالیسم به عنوان یک فلسفه طراحی قانع کننده ظاهر می‌شود که فضای…

2 هفته قبل

چند نکته در انتخاب مبلمان برای فضاهای کوچک

تزیین یک فضای کوچک چالش های منحصر به فردی را به همراه دارد، از انتخاب…

4 هفته قبل

طراحی آشپزخانه سفید طوسی لوکس

طراحی آشپزخانه مجلل همیشه یکی از ویژگی های بارز زندگی بوده است و ترکیب رنگ…

1 ماه قبل

گذاشتن این موارد در اتاق نشیمن ممنوع!

ایجاد یک محیط آرام در اتاق نشیمن، نه تنها برای جذابیت زیبایی شناختی، بلکه برای…

1 ماه قبل

10 قانون مهم در تزیین فضاهای کوچک

وقتی از تزیین فضاهای کوچک صحبت می شود، اول از همه، از استفاده از رنگ…

2 ماه قبل