مقالات

60 ایده طراحی داخلی اتاق نشیمن مدرن راحت و لوکس

اتاق نشیمن مدرن ویژگی هایی دارند که راحتی و جذابیت فضای شما را تضمین می کنند و برای سبک زندگی متناسب با پیشرفت های تکنولوژیکی ساخته شده اند. در حالی که کلمات “مدرن” و “معاصر” اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند، تفاوت فنی بین این اصطلاحات وجود دارد.

برای طراحان داخلی و معماران، طراحی داخلی مدرن ریشه در مدرنیسم و معماری و طراحی مدرن اواسط قرن بیستم دارد. در حالی که فضای داخلی معاصر به سبک دکوراسیونی که از اواخر قرن بیستم تا امروز است، گفته می شود. اما برای افراد دیگر، کلمه “مدرن” صرفاً برای سبک طراحی داخلی است که احساس تازگی، جذابیت و عملکرد را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: دوره آموزش دکوراسیون داخلی

اتاق‌های نشیمن مدرن برگرفته از سبک‌های طراحی گذشته هستند و سنت‌ها را دوباره ابداع می‌کنند تا فضایی را ایجاد کنند که سبک و حس خاصی داشته باشند.

برای الهام گرفتن از طراحی داخلی اتاق نشیمن مدرن در اندازه ها و سبک های مختلف همراه ما باشید.

 

1. در طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن از تک رنگ های پررنگ استفاده کنید

در حالی که بسیاری از فضاهای داخلی مدرن دارای پالت های رنگ سفید و خنثی هستند، افزودن رنگ آرامش بخشی که در طبیعت یافت می شود مانند سایه سبز می تواند به فضا انرژی بیشتری بدهد، بدون اینکه کل طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن را تغییر دهد. در این اتاق نشیمن مدرن، یک مبل بزرگ سبز رنگ تک رنگ را به اتاق نشیمن مدرن وارد کرده است. لکه گذاری سبز پراکنده در سراسر اتاق تعادل را به فضای طراحی داخلی شما اضافه می‌کند.

 

2. آثار هنری مدرن خانه خود را به رخ بکشید

طراحی داخلی اتاق نشیمن مدرن با استفاده از دیوارهای سفید، پنجره‌های ساده، مبلمان مدرن و یک شومینه قدیمی انجام شده است، در حالی که احساس تازگی و جذابیت در نقطه کانونی به شما می دهد.

 

3. طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن سیاه و سفید

طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن سیاه و سفید یک انتخاب کلاسیک است که می تواند تقریباً در هر سبکی استفاده شود. این پالت رنگی می تواند به فضا کمک کند تا متناسب با انتخاب مبلمان و دکور مدرن به نظر برسد. در این اتاق نشیمن مدرن، یک مبل جذاب مشکی و مجسمه مفهومی به فضا حس مدرن می بخشد.

 

4. طراحی داخلی اتاق نشیمن مدرن به کمک دیوارهای چوبی

در طراحی داخلی پذیرایی ، برداشتی مدرن از دیوارهای چوبی مدرن کلاسیک اواسط قرن شده است که به فضای مدرن خانه گرما اضافه می کند و نقطه کانونی برای دکوراسیون ایجاد می کند. مبلمان مدرن به رنگ نارنجی و فیروزه‌ای یکی دیگر از طراحی‌هایی است که انسجام بیشتری به فضا اضافه کرده است. رنگ فیروزه ای باعث این می شود که تم رنگی طراحی داخلی اتاق نشیمن مدرن خسته کننده نباشد.

 

5. از لکه گذاری طبیعی استفاده کنید

این اتاق نشیمن سفید و خاکستری با بخش‌های بزرگ، به کمک چوب و المان های طبیعی مانند آویز دیواری خزه‌ای با قاب گرد، حس مدرن را به ما می دهد.

 

6. طراحی داخلی نشیمن مدرن که قدیمه نمیشه

این اتاق نشیمن مدرن به اندازه ای جذاب است که برای سال های از مد نمیافتد. طراحی داخلی پذیرایی با دیوارهای سفید، لکه گذاری سیاه گرافیکی، مبلمان ساده، سقف‌های شیبدار بلند، نور طبیعی زیاد و چیدمان کلاسیک در کنار شومینه، فضایی دلپذیر خلق کرده است که برای خواسته های مدرن شما ساخته شده است.

 

7. طراحی داخلی اتاق نشیمن مدرن با المان های طبیعی

فضای داخلی سبک مدرن پر از مواد طبیعی و عناصر ارگانیک است که حس راحتی را القا می کند و از هرج و مرج و استرس های زندگی روزمره ما را دور نگه میدارد. این اتاق نشیمن مدرن دارای سطوح صاف، رنگ های خنثی، لهجه چوبی و مناظر درختی است که آن را آرامش بخش می کند.

 

8. اتاق نشیمن مدرن با آجرکاری با رنگ سفید

شومینه آجری به رنگ سفید ، این اتاق نشیمن رایه سبک مدرن نزدیک تر می کند و در عین حال از حال و هوای خانه های روستایی دور نگه خواهد داشت. این شومینه فضایی را ایجاد می کند که بیشترین آرامش را به شما می دهد و بهترین قسمت خانه برای مطالعه نیز است.

 

9. همپوشانی آثار هنری در طراحی داخلی اتاق نشیمن مدرن

دو اثر هنری در مقیاس بزرگ به رنگ سیاه و سفید انتزاعی ساده و بدون قاب را در بالای یک مبل بلند قرار داده شده است که با رنگ‌های خنثی اتاق کنتراست دارد و سبکی مدرن را به فضای داخلی شما اضافه می‌کند. آویزان کردن آثار هنری روی دیوار، حال و هوای شیک و لوکسی ایجاد می‌کند.  پر کردن فضای خالی بالای مبل بزرگ، احساس آرامش و مدرنیته می‌دهد.

 

10. اتاق نشیمن مدرن با الگوهای ترکیبی

این اتاق نشیمن آپارتمانی دارای حس پاپ آرت مدرن با استفاده جسورانه از الگوی روی کاغذدیواری زیگزاگ و فرش هندسی است. روکش‌های طلایی روشن و رنگ‌های براق به این اتاق نشیمن آپارتمانی ساده، سبک مدرن داده است.

 

11. شخصیت اواسط قرن را حفظ کنید

این اتاق نشیمن از شخصیت مدرن اواسط قرن بهره می برد که امروز مانند دهه های پیش احساس مدرنیته دارد. پوشش ملایم تیر سقف به رنگ سفید ، دیواری از درهای شیشه‌ای کشویی حس طراحی داخلی مدرن را ایجاد می‌کند. رنگ‌های خنثی آمیخته با رنگ‌های خاکی و دکور راحتی را برای یک خانواده مدرن ایجاد می‌کند.

 

12 . چراغ با طرح ها خاص

این اتاق نشیمن با دیوارهای آجری سفید، مبلمان راحتی، یک میز قهوه‌خوری روستایی و یک چراغ مجسمه‌ای بزرگ که هم کاربردی و هم جالب است، طراحی شده است. طراحی داخلی اتاق نشیمن مدرن به کمک این روش، بدون هزینه زیاد در دسترس است.

 

13. اتاق نشیمن مدرن با سقف مکدر

بسیاری از فضاهای داخلی مدرن دارای دیوارهای سفید ساده هستند، اما این اتاق نشیمن رویکردی خلاقانه تر دارد، با سقف کدر که از سرمه‌ای به خاکستری آبی کم‌رنگ تغییر می‌کند. قالیچه‌های مخملی، پنجره برای کنترل نور طبیعی، به‌علاوه لکه گذاری با عکس‌های سیاه و سفید به فضا آرامش زیادی داده است.

 

14. طراحی داخلی اتاق نشیمن مدرن با لکه های صورتی

یک کاناپه صورتی با نمای محصور، به این اتاق نشیمن کوچک اسکاندیناویایی احساسی از جذابیت سبک نوردیک مدرن می بخشد. یک چراغ آویز مدرن هندسی، ترکیبی از هنر دیواری و مبلمان راحتی مدرن دانمارکی در لایه های سبک با یکدیگر ترکیب شده است.

 

15. یک فضای کار خانگی را با نشیمن خود ادغام کنید

یک فضای کار خانگی برای افرادی که دور کاری انجام میدهند، ضروری است. این اتاق نشیمن آپارتمان شامل یک دفتر کار خانه است که در انتهای کاناپه نزدیک پنجره قرار دارد. با یک میز و صندلی لاکی سفید با لکه گذاری طلایی که در بقیه فضا یافت می‌شود، فضایی ایده آل برای کار به وجود آورده است.

 

16. اتاق نشیمن مدرن با رنگ های گرم

اتاق‌های نشیمن مدرن امروزی به همان اندازه که به سبک خود اهمیت می دهند، به رفاه شما نیز می‌پردازند. این اتاق نشیمن هر دو ویژگی را در خود جای داده است، با اثاثیه مدرن و راحت و رنگ چوبی گرم و منسوجات طبیعی که یک فضای بی نطیر برای استراحت ایجاد می کند.

 

 

17. اتاق نشیمن مدرن با دیوارهای روکش آبی

 

در این طراحی داخلی پذیرایی  از یک پالت رنگی سیاه و سفید ملایم با دیوار مخملی یک فضای مدرن پیچیده و مناسب برای سرگرمی ایجاد کند.

 

18. المان های ارگانیک را اضافه کنید

این طراحی داخلی پذیرایی، دیوارهای سفید، کف چوبی و منسوجات را در سایه های سبز تیره و آبی با میزهای ارگانیک و یک میز قهوه لاکی سفید را با هم ترکیب می کند تا یک ترکیب مدرن را ایجاد کند که خانواده پسند و شیک است.

 

19. دیوارها را سیاه رنگ کنید

در این اتاق نشیمن شیک از طراحی رنگ مشکی مات پس‌زمینه‌ای آرامبخش برای مبل رنگارنگ، چراغ سفید و لوکس، یک میز قهوه‌خوری بزرگ عثمانی و لکه گذاری پوف چرمی مراکشی، سیاه و سفید ایجاد می‌کند.

 

20. اتاق نشیمن مدرن با بافت های متنوع

طراحی داخلی اتاق نشیمن مدرن در این فضا دارای دیوارهای سفید، توکاری ساده و لکه گذاری با بافت های متنوع برای افزودن گرما به فضا را شامل می‌شود.

 

21. از رنگ روشن استفاده کنید

این اتاق نشیمن دارای دیوارهای آجری و تیرهای سقفی است، اما این رنگ‌های روستایی با صندلی‌های روکش رنگارنگ در سایه‌های متضاد فیروزه‌ای و خردلی و نورهای آویزی سبک مدرن فضا را شکل داده اند که به تعادل فضای ما می‌افزاید و به آن احساس تازگی می‌دهد.

 

22. اضافه کردن بافت

این اتاق نشیمن دارای ترکیبی متنوع از اثاثیه از دوره‌ها و سبک‌های مختلف است، در حالی که یک دیوار با ویژگی‌های بافتی متنوع به منحرف کردن چشم از تلویزیون دیواری کمک می‌کند و یک عنصر مدرن به آن اضافه می‌کند.

 

23. اتاق نشیمن مدرن با شومینه سنگی بزرگ

این خانه مدرن بازسازی شده که ویژگی‌های اصلی فضای خانه را حفظ کرده است و شومینه سنگی را به نقطه کانونی تبدیل می‌کند. ترکیبی از اثاثیه معاصر، هنری و نورپردازی باعث می‌شود فضا احساسی مدرن داشته باشد.

 

24. اتاق نشیمن مدرن با تزئینات ساحلی

این اتاق نشیمن ، یک طرح مدرن سیاه و سفید از طراحی ساحلی است. اتاق نشیمن مدرن با تزئینات ساحلی با یک فرش راه راه، یک مبل بزرگ سیاه و سفید و لکه های چوبی تیره و اشکال ارگانیک که با دیوارهای سفید در تضاد است.

 

25. اتاق نشیمن ارگانیک

این اتاق نشیمن مدرن از دارای پالت خنثی، لهجه های طبیعی، یک مبل بزرگ  با نیمرخ ساده و پشتی کوتاه و لهجه های مشکی از میز کناری ارگانیک تا گلدان روی میز قهوه است که ظاهری مدرن به آن می بخشد.

 

26. شومینه مدرن

یک شومینه مدرن، ترکیبی از مبلمان و یک پالت سیاه و سفید، این اتاق نشیمن را به بهترین انتخاب برای شما تبدیل می کند.

 

27. استفاده از دوره های مختلف سبک مدرن در نشیمن

 

این اتاق نشیمن با ترکیبی از مبلمان قدیمی و معاصر، ظاهری مینیمال را طراحی کرده است که مدرن به نظر می رسد.

 

28. رنگ سبز در نشیمن

 

این اتاق نشیمن مدرن از صندلی گرفته تا کاغذ دیواری گرافیکی دارای یک دیوار شومینه سبز رنگ مریمی و لکه گذاری سبز رنگ در سراسر فضای نشیمن است که به آن احساسی خاص می‌دهد.

 

29. سبک رترو

 

این اتاق نشیمن مدرن ، با پالت سیاه و سفید، میزهای برجسته آینه‌ای و اشکال گرد، حال و هوای ظریف دهه 80 مدرن به چیدمان خانه می دهد.

 

30. چیدمان به سمت بیرون

این اتاق نشیمن با سقف‌های چوبی و دیوارهای شیشه‌ای و فلزی سیاه که به بیرون باز می‌شود و منظره‌ای بی نظیر را ارائه می‌دهند، حس مدرن و لوکس دارد.

 

31. رنگ آبی در اتاق نشیمن مدرن

آبی پررنگ روی فرش راه راه و بالش‌ها، به دیوارهای سفید و خطوط تمیز این اتاق نشیمن شادابی می‌بخشد.

 

32. بازی با تناسب

این اتاق نشیمن دارای پالت رنگی چشم نواز از صورتی و زرد خردلی است که حس مدرن و گرمی به آن می بخشد. یک چراغ دیوارکوب بزرگ با سایه ملایم بر روی دیوار این فضا آویزان شده است تا نور محیط را فراهم کند و با تناسبات به شیوه‌ای مدرن و بازی کند.

 

33. بازی با رنگ

دیوارهای اتاق نشیمن با رنگ آمیزی حاشیه مات بژ مات در اطراف اتاق که سقف ها را بلندتر می کند.

 

34. اتاق نشیمن مدرن با دیوار برجسته طرح دار

در این اتاق نشیمن بزرگ و مدرن، بخشی که می‌توانست فضای مرده در سایه راه پله باشد، تبدیل به یک دیوار برجسته با کاغذ دیواری طرح‌دار شده است. میز کنسول لبه آبشاری منحنی و یک لامپ طلایی رنگ به المان های مدرن این فضا ارزش بیشتی اضافه کرده است.

 

35. از رنگ های خنثی استفاده کنید

این اتاق نشیمن دارای خطوط ظریف، رنگ‌های خنثی و ترکیبی از طراحی اروپایی و آسیایی است تا فضایی گرم و مینیمال را ایجاد کند که احساس مدرن و جذاب را ایجاد می‌کند.

 

36. اتاق نشیمن مدرن با پالت تک رنگ

این فضای تک رنگ، برداشتی مدرن از یک اتاق نشیمن سنتی و خانوادگی است که با قسمت های مختلف نشیمن دو نفره، مبلمان راحتی و پالت رنگی است که پس زمینه ای آرام برای استراحت و سرگرمی ایجاد می کند.

 

37. سبک صنعتی را تعدیل کنید

این اتاق نشیمن دارای یک قسمت نشیمن راحت و بزرگ است که توسط یک فرش بزرگ دکور شده است که ویژگی های صنعتی و صیقلی فضا را گرم تر می کند.

 

38. اتاق نشیمن مدرن با پالت رنگی خنثی

این اتاق نشیمن با پالت رنگی خنثی و بافت‌های طبیعی چند لایه از میزهای چوبی گرفته تا پوست مصنوعی در پشت صندلی، حسی مدرن دارد.

 

39. نهایت استفاده را از سادگی در طراحی اتاق نشیمن مدرن بکنید

می‌توانید با چند تغییر ساده مانند یک عکس رنگی ، یک نیمکت چوبی ساده و یک گلدان بلند، اتاق نشیمن خود را مدرن کنید.

 

40. روی شکل فضای نشیمن خود تمرکز کنید

این اتاق نشیمن جادار، دارای پالت خنثی ، مبلمان با پشتی زیاد و اشکال گرد است که به شکستن خطوط خشن فضای صنعتی کمک می‌کند.

 

41. اتاق نشیمن مدرن با پانل های چوبی

در حالی که ممکن است شما پانل های چوبی دیوار را با فضای داخلی دهه 89 مرتبط کنید، بسیاری از فضاهای داخلی مدرن از پانل های چوبی دوباره استفاده کرده اند و افزایش عرض پانل چوبی، حس مدرنی به آن می دهند. این اتاق نشیمن سبک روستایی اسکاندیناوی با دیوارپوش بلوطی کم‌رنگ و سقف با کف‌ بتنی صیقلی و یک مبل خاکستری کم‌رنگ ، یک فضای مدرن آرام را ایجاد می‌کند که برای استرحت ساخته شده است.

 

42. معماری میانه قرن

این اتاق نشیمن مدرن دارای یک پالت خنثی، ترکیبی از اثاثیه صنعتی و مدرن و لهجه سیاه گرافیکی است که فضای شما را مدرن نگه می دارد.

 

43. اتاق نشیمن مدرن با بافت های ترکیبی

 

این اتاق نشیمن دارای ترکیبی شیک از مبلمان و تمرکز بر المان های بافتی مخملی گره‌دار تا دیوار رنگارنگ پشت مبلمان است.

 

44. مشکی و آبی را با هم ترکیب کنید

این اتاق نشیمن دکوراسیون مدرن و المان های گرافیکی را در پالت رنگ سیاه، سفید و آبی ترکیب می‌کند.

 

45. رنگ را به فضای خود اضافه کنید

این اتاق نشیمن مزرعه‌ای مدرن با مبلمان خنثی و سقف‌ها و تیرهای روستایی خود با اضافه کردن چند رنگ انتخابی مانند بالش های مخملی صورتی و یک قطعه هنری رنگارنگ دکوراسیون شده است.

 

46. اتاق نشیمن مدرن با شومینه کاشی کاری شده

این خانه پر از عناصر دکوراسیون ارگانیک و طبیعی و سایه‌های سبز و آبی است که با شومینه کاشی طرح‌دار خاکستری و سفید با طاقچه چوبی درشت در تضاد است که به آن احساس مدرن می‌دهد.

 

47.  بافت، رنگ و الگو را اضافه کنید

این اتاق نشیمن دارای یک پالت آبی و سفید ساحلی است که شامل یک دیوار برجسته است که بافت، رنگ و الگو را در یک تغییر دکوری جسورانه با هم ترکیب می‌کند.

 

48. جذابیت فضای خود را حفظ کنید

در این اتاق نشیمن مدرن اسکاندیناویایی، پنجره‌ها فضا را پر از نور می‌کند و پالت رنگی سفید، خاکستری و نقره‌ای فضا را روشن نگه می‌دارد.

 

49. یک اثر هنری در فضای خود خلق کنید

این اتاق نشیمن توسط مبلمان بزرگ سفید در مرکز اتاق و میز مشکی که مکمل یکدیگر هستند، به یک اثر هنری جذاب تبدیل شده است. یک پالت دلپذیر از سفید، خاکستری کم رنگ و مشکی با لکه های چوبی گرم می شود تا یک اتاق نشیمن مدرن طراحی شود که از ترند های دکوراسیون پیشی می گیرد.

 

50. اتاق نشیمن مدرن با چراغ آویز بزرگ

این اتاق نشیمن مدرن با دیوارهای سفید و پر از گیاهان، با آویزان کردن یک چراغ آویز فلزی بزرگ که مانند خورشید می درخشد، انسجام لوکسی با فرش ایرانی در طراحی داخلی نشیمن مدرن و لوکس می دهد.

 

51. اتاق نشیمن مدرن با هنر دیوار

در این اتاق نشیمن پر جنب و جوش، دیوارهای سفید به یک گالری از آثار هنری تبدیل شده است و یک مجسمه دیواری شیک کنجکاوی شما را بر می انگیزد.

 

52. هر المان اتاق نشیمن را با دقت انتخاب کنید

این اتاق نشیمن مینیمال سیاه و سفید با قالیچه ، لامپ قدیمی، مبل مدرن و اثاثیه تمیز، حسی مدرن دارد که هر کدام برای طراحی سبک مینیمالیسم انتخاب شده اند.

 

 

53. تلویزیون را دکوراسیون کنید

بسیاری از اتاق‌های نشیمن مدرن دارای یک تلویزیون دیواری بزرگ هستند که یافتن راه‌ حلی مناسب برای تزئین تلویزیون را به چالش می‌کشد. در این اتاق نشیمن طراح داخلی، یک دیوار بافتی و یک کنسول چوبی به فضا اضافه کرده است که به چشم دلیلی برای تمرکز روی صفحه نمایش می دهد.

 

54. اتاق نشیمن مدرن با پنجره های بزرگ

این اتاق نشیمن دارای دیوارهای سفید و پنجره های قاب مشکی است که خالی نگه داشته می شوند تا نمای درختان نخل بیرون را بیشتر نمایان کنند و اجازه می دهند نور طبیعی به فضای داخلی بیشتر برسد.

 

55. سبک ها را ترکیب کنید

این اتاق نشیمن راحت که برای زندگی مدرن ساخته شده است، اما حاوی پژواک هایی از خواسته های شخصی و رنگ چوب و زیبایی شناسی پایدار طراحی قرن بیستم است.

 

56. رنگ سیاه در چیدمان نشیمن

رنگ آمیزی شومینه آجری از کف تا سقف با رنگ مشکی مات به این اتاق نشیمن یک نقطه کانونی اضافه کرده است و رنگ های خنثی و سبزی طبیعی مکمل یکدیگر.

 

57. اتاق نشیمن مدرن چوبی

این اتاق نشیمن دارای یک پنجره بزرگ و یک نمای باز گسترده است. فضای داخلی دارای یک شومینه مدرن، یک چوب هیزم داخلی است که چوب‌ها را ذخیره می‌کند و به عنوان دکور، صندلی چرمی و یک میز قهوه ارگانیک که یک عنصر طبیعی را اضافه می‌کند، استفاده شده است.

 

58. از مبلمان در مقیاس بزرگ استفاده کنید

یک سکشن جعبه ای در مقیاس بزرگ با میز عثمانی که به عنوان یک میز قهوه خوری عمل می کند، مرکز این اتاق نشیمن مدرن است.

 

59. شومینه خود را به روز کنید

این خانه مزرعه‌ای مدرن، رنگ های سفید، سیاه و سرمه‌ای را با صندلی‌های منحنی و شومینه گازی براق ترکیب می‌کند تا جریانی را در فضایی با پلان باز ایجاد کند.

 

60. در طراحی داخلی پذیرایی ریسک کنید

این اتاق نشیمن مدرن دارای کف به رنگ فیروزه‌ای است که عنصری شگفت‌انگیز ایجاد می‌کند و به عنوان پایه‌ای برای چیدمان خانه مدرن می‌کند، از مبل‌های چرمی گرفته تا میز قهوه ارگانیک، به پذیرایی و نشیمن احساس تعادل می‌دهد.

نتیجه

طراحی اتاق نشیمن مدرن یک کار هیجان انگیز است که به شما امکان می دهد خلاقیت خود را به نمایش بگذارید و فضایی ایجاد کنید که سبک منحصر به فرد شما را منعکس کند.

با در نظر گرفتن عناصری مانند پالت رنگ، انتخاب مبلمان مناسب، نورپردازی و شخصی سازی، می توانید اتاق نشیمن خود را به یک فضای شیک و کاربردی تبدیل کنید. اصول طراحی مدرن را در این مسیر باید رعایت کنید و در عین حال از خواسته های خود استفاده کنید تا فضا را متعلق به خودتان کنید.

سوالات متداول:

چگونه می توانم اتاق نشیمن کوچک خود را مدرن تر جلوه دهم؟

مبلمان با طراحی مینیمالیستی انتخاب کنید و رنگ های روشن و خنثی را انتخاب کنید. از آینه ها برای ایجاد توهم فضا و ترکیب راه حل های ذخیره سازی هوشمند برای به حداکثر رساندن عملکرد فضای خود استفاده کنید.

پالت های رنگی محبوب برای اتاق نشیمن مدرن چیست؟

رنگ‌های خنثی مانند سفید، خاکستری و بژ معمولاً به عنوان پایه استفاده می‌شوند، اما می توان از کنتراست رنگ به فضای خود شکل دیگری بدهید .

چگونه می توانم فناوری را در اتاق نشیمن مدرن خود بگنجانم؟

برای افزایش راحتی و ایجاد فضایی مدرن، حرکت به سمت خانه هوشمند مانند دستیارهای کنترل‌شده صوتی، پنجره‌های خودکار یا سیستم سینمای خانگی در این مسیر به شما کمک می کند.

آیا گیاهان آپارتمانی برای طراحی اتاق نشیمن مدرن مناسب هستند؟

گیاهان آپارتمانی می توانند حسی از طبیعت و طراوت را به اتاق نشیمن شما بیاورند. گیاهانی را انتخاب کنید که در داخل خانه رشد می کنند و برای به حداکثر رساندن فضا از باغچه های عمودی یا گلدان های آویزان استفاده کنید.

کدام گزینه های کفپوش برای یک اتاق نشیمن مدرن بهترین هستند؟

کفپوش هایی مانند چوب سخت، لمینت یا بتن صیقلی برای ایجاد سبک مدرن در اتاق نشیمن شما ایده‌آل هستند.

افق توفیقی

افق توفیقی هستم. معمار و طراح داخلی فوق‌لیسانس معماری و مرمت بناهای تاریخی ۱۱ سال سابقه کار در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون پروژه‌های مسکونی، اداری و تجاری دارم و به مدت ۴ سال به‌صورت آنلاین در فضای مجازی آموزش دکوراسیون داخلی انجام میدم. البته اگر خیلی دقیق‌تر بخوام توضیح بدم از دوران بچگی توجهم همیشه به دکوراسیون و معماری‌های جذاب جلب می‌شده تا زمانی که توی این مسیر قرار گرفتم. به جز رشته ی معماری به هیچ رشته‌ای علاقه نشون ندادم.

مشاهده نظرات

پست های اخیر

بهترین جایگزین کاغذ دیواری (پارچه دیواری)

https://youtu.be/FZ4qnNkfeQIدر حوزه طراحی داخلی، برای جایگزین کاغذ دیواری، پارچه های دیواری شیک و مدرن انتخاب…

2 ساعت قبل

آشنایی با سبک مدرن ارگانیک

مقدمه ای بر سبک مدرن ارگانیکسبک طراحی مدرن ارگانیک ترکیبی هماهنگ از مینیمالیسم، عناصر طبیعی…

2 هفته قبل

آیا میدیمالیسم یک فلسفه تزئینی معتبر است؟

مقدمه ای بر میدیمالیسممیدیمالیسم به عنوان یک فلسفه طراحی قانع کننده ظاهر می‌شود که فضای…

3 هفته قبل

چند نکته در انتخاب مبلمان برای فضاهای کوچک

تزیین یک فضای کوچک چالش های منحصر به فردی را به همراه دارد، از انتخاب…

1 ماه قبل

طراحی آشپزخانه سفید طوسی لوکس

طراحی آشپزخانه مجلل همیشه یکی از ویژگی های بارز زندگی بوده است و ترکیب رنگ…

2 ماه قبل

گذاشتن این موارد در اتاق نشیمن ممنوع!

ایجاد یک محیط آرام در اتاق نشیمن، نه تنها برای جذابیت زیبایی شناختی، بلکه برای…

2 ماه قبل