مقالات

9 ترند تزئین میز مدرن

چگونه یک میز را به صورت مدرن تزیین کنیم؟

آیا می خواهید برای یک روز خاص یک تزئین میز مدرن فراموش نشدنی برای مهمانان خود آماده کنید؟ آیا فکر می کنید در میزهایی که آماده کرده اید چیزی کم یا معمولی است و نمی دانید چگونه میز ناهارخوری پر زرق و برق را تزئین کنید؟ برای تزیین میز مدرن خود به ایده های جدید و خلاقانه نیاز دارید؟ در اینجا نمونه هایی از میز آرایی شیک و مدرن را مشاهده می کنید…

چه یک جشن نامزدی در خانه شما باشد، چه یک شام عید نوروز، یک جشن تولد یا هر مراسم پذیرایی برای مهمانان ویژه شما… برای یک مهمانی شام فراموش نشدنی، نحوه ارائه این غذاهای خوش طعمی که با دقت آماده کرده اید به همان اندازه مهم است. همانند منویی که تهیه می کنید.

در این مقاله نمونه هایی از تزیینات مبتکرانه و مدرن میز ناهارخوری را مشاهده می کنید که می توانید در هنگام تزیین میز ناهارخوری از آنها الهام بگیرید. آیا آماده اید تا ترفندهای چیدمان و تزیین میزمدرن ناهارخوری شیک و جذاب را بیاموزید که مهمانان شما احساس کنند در یک رستوران مجلل هستند؟

 

ایده ساده برای بهترین تزیین میز عروسی لوکس

تزیین سفره عقد به شکلی زیبا ، لوکس و مقرون به صرفه با کمی خلاقیت و برنامه ریزی کاملا امکان پذیر است. در اینجا یک راهنمای ساده برای تزیین میز عروس تقسیم شده است:

پارچه و روکش:

برای داشتن ظاهری منحصر به فرد، رومیزی های رنگی یا پارچه های طرح دار یا توری انتخاب کنید. با استفاده از روبان یا دستمال های پارچه ای لایه ای یک رانر مرکزی ایجاد کنید.

نورپردازی:

از شمع های شناور یا چراغ های چای استفاده کنید. چراغ های چشمک زن پیچیده شده با طناب را در لبه های میز در نظر بگیرید.

شکل و چیدمان:

میزهای گرد یا بیضی شکل را انتخاب کنید و برای تعامل بهتر میزها را به صورت خوشه ای بچینید.

چیدمان میز عروس:

اطمینان حاصل کنید که هر میز، مطابق با تم کلی تزئین شده است، در حالی که هدف منحصر به فرد خود را نیز انجام می دهد.

نکات مهم:

از تزیین میز بیش از حد شلوغ در قسمت‌های مرکزی خودداری کنید.

ترکیب این عناصر به طور متفکرانه می تواند به ایجاد یک محیط جذاب بصری کمک کند و در عین حال هزینه ها را کنترل کند. به یاد داشته باشید، سادگی اغلب به ظرافت منجر می شود و لمس شخصی رویداد را به یاد ماندنی تر می کند.

 

 

رنگ جواهر را به تزیین میز خود اضافه کنید

هنگام تزیین میز می توانید با استفاده از نقطه کانونی گل و سبزه و اکسسوری هایی در رنگ های جواهری مانند طلایی و نقره ای ظاهری شیک و باشکوه ایجاد کنید. فقط مطمئن شوید که هنگام چیدمان گل میز خود، به جای استفاده از رنگ های کلاسیک قرمز و سبز، از رنگ های پررنگ مانند زرشکی، آلویی یا بنفش استفاده کنید. به این روش، می توانید یک چیدمان میز اصیل و غنی برای روزهای خاص خود تهیه کنید.

بهترین تزیین میز پذیرایی خود را با رنگ سبز انجام دهید

می‌توانید با مخلوط کردن سبزی‌هایی که از باغتان جمع‌آوری می‌کنید و بین آن‌ها شمع بگذارید، یک دکور میزمدرن ارزان و خنک طراحی کنید. اگر سبزی تازه پیدا نکردید، می توانید از سبزه و گل های مصنوعی که واقعی به نظر می رسند نیز استفاده کنید. دکور خود را روی یک رانر سفید نخی یا کتان قرار دهید و آن را با بشقاب های تمام سفید هماهنگ کنید.

هارمونی شگفت انگیز سبز و سفید، دکوراسیون شما را بیش از پیش برجسته می کند. همچنین می توانید با استفاده از کارد و چنگال با رنگ طلایی، یک تزیین میز تمیز، شیک و مدرن ایجاد کنید.

رنگ های خنثی را در ظروف غذاخوری خود با هم مخلوط کنید

ترکیبی از سایه های ملایم خاکستری، صورتی روشن، رنگ کرم و مشکی در هنگام استفاده در دکوراسیون کلاسیک جلوه ای بسیار با کیفیت و پیچیده ایجاد می کند. برای زیباتر شدن بیشتر ظاهر، می توانید شمع های مخروطی رنگ پاستلی و ظروف شیشه ای شفاف در اندازه ها و رنگ های مختلف را به میز خود اضافه کنید. نکته کلیدی در اینجا استفاده از رنگ های خنثی است.

وسط میز خود را با گیاهان تزیین کنید

برای ایجاد یک میزخلاقانه و سازگار با محیط زیست، به جای قرار دادن گل در یک گلدان کلاسیک در مرکز میز خود، سعی کنید مجموعه ای از گیاهان عجیب و غریب را قرار دهید. به عنوان مثال، می توانید ساکولنت های کوچک کم مصرف یا گیاهان خوراکی مانند رزماری یا آویشن را انتخاب کنید. حتی می توانید یک گیاه کوچک از روی میز خود را به عنوان یک حرکت در پایان غذا به مهمانان خود هدیه دهید.

آویز نوری ملایم به جای لامپ های خیلی روشن

نورپردازی مناسب یکی از عوامل مهم در ایجاد محیطی گرم و دلپذیر است. به همین دلیل، هنگام تزیین میز ناهارخوری خود، باید به جای لامپ های سفید بیش از حد روشن، یک آویز نوری کم نورو زرد انتخاب کنید. علاوه بر نورپردازی استراتژیک که خواهید ساخت، شمع هایی که روی میز ناهارخوری می گذارید نیز به شما در ایجاد فضایی که می خواهید کمک می کند.

میوه های فصلی و برگ های معطر را با هم مخلوط کنید

می توانید با استفاده از سبزی هایی که بوی بسیار خوبی شبیه برگ بوهای تازه دارند اما جلوه بصری ضعیفی دارند، به همراه میوه های رنگارنگ فصل، چیدمان میز ناهارخوری خود را با دکور میانی اصیل و معطر تزئین کنید.

وسط میز خود را برجسته کنید

در مثال بالا، مرکز میز نقطه کانونی با سیکلامن سفید متراکم و کم ارتفاع تزیین شده است. بدین ترتیب فضایی مدرن و با طراوت در این سفره آرایی سنتی و تک رنگ ایجاد شده است.

برای تزئین میز مدرن از پارچه رومیزی تیره استفاده کنید

برای ایجاد جلوه ای چشمگیر و چشمگیر بر روی میز خود، باید رنگ های تیره و قاطعی مانند آبی تیره، سبز یا دودی را روی سفره خود انتخاب کنید.

امیدواریم از نمونه های تزیین میز مدرن فوق لذت برده باشید. با الهام از پیشنهادات بالا، می‌توانید ترکیب‌های رنگی قوی را روی میز خود امتحان کنید و از مواد فوق‌العاده به عنوان تزئین روی میز خود استفاده کنید. هنگام انجام این کارها، میز خود را به عنوان یک بوم خالی تصور کنید و هنرمند درونی خود را آزاد کنید. پس از آن، لطفا تجربیات خلاقانه خود را با ما به اشتراک بگذارید

از امتحان تغییرات یا اشیاء جدید برای تزئین میز خود نترسید، زیرا همه عناصر جای خود را دارند، فقط باید بدانید که چگونه آنها را کنار هم قرار دهید.

همچنین می‌توانید گلدان‌هایی تهیه کنید و رنگ مناسب آن را به آن‌ها بدهید، به طور مثال با گل‌ها و گیاهان قرمز.

این امکان وجود دارد که خانه ای با سبک مدرن تری داشته باشید و در اتاق نشیمن طراحی ساده تری را انتخاب کنید، در این صورت می توانید عناصر گیاهی یا گل را نیز برای برجسته کردن میز خود انتخاب کنید.

راه‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد، لازم نیست که فقط یک عنصر باشد همانطور که قبلا نیز اشاره شد، می‌توانید هر تعداد که دوست دارید عنصر تزیینی اضافه کنید.

در صورتی که اتاق شما کوچک است و میز کوچکی دارید یا فقط از آن دسته افرادی هستید که نمی خواهید مبلمان غول پیکر تمام اتاق شما را اشغال کند، میزهای شیشه ای ممکن است تنها چیز مورد نیاز شما باشد.

گیاهان ساده ترین و ارزان ترین راه برای جان بخشیدن به اتاق نشیمن و میز شما هستند.همچنین بطری ها یا اشیایی که به صورت روزانه از آنها استفاده می کنید به عنوان گلدان ایده خوبی هستند.

 

تزیین میز پذیرایی با شمع

به جای گذاشتن میوه، می توانید شمع نیز قرار دهید و به یک اثر کاملا متفاوت دست پیدا کنید. پایه این مرکز می تواند همین باشد، برگ ها و عناصر جنگل، اگر در نزدیکی محل زندگی خود گل و گیاه نداشته باشید، می توانید در هر فروشگاهی که اشیاء تزئینی دارد، برگ های خشک شده با عطر پیدا کنید.

همچنین می توانید با استفاده از گیاهان معطر (رزماری، نعناع، ​​مریم گلی، ریحان) تمام برگ های خشک را برای یک قسمت مرکزی بسیار خاص و معطر به روشی طبیعی تغییر دهید و می توانید از آن به عنوان المان برجسته و ویژه استفاده کنید، علاوه بر زیبایی، نقطه وسط میزرا به خوبی تغییر خواهد داد.ومحیط را معطر خواهد کرد.

همچنین می توانید از چوب دارچین مخلوط با گل، سیب و شمع استفاده کنید. ترکیبی هیجان انگیز و خلاقانه که رنگ ها و رایحه ها را ترکیب می کند. تنها چیزی که باید به آن توجه کنید این است که قابل مشاهده باشند و همچنین میز را با عطر بسیار شیرین معطر کنند.

 

 

 

افق توفیقی

افق توفیقی هستم. معمار و طراح داخلی فوق‌لیسانس معماری و مرمت بناهای تاریخی ۱۱ سال سابقه کار در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون پروژه‌های مسکونی، اداری و تجاری دارم و به مدت ۴ سال به‌صورت آنلاین در فضای مجازی آموزش دکوراسیون داخلی انجام میدم. البته اگر خیلی دقیق‌تر بخوام توضیح بدم از دوران بچگی توجهم همیشه به دکوراسیون و معماری‌های جذاب جلب می‌شده تا زمانی که توی این مسیر قرار گرفتم. به جز رشته ی معماری به هیچ رشته‌ای علاقه نشون ندادم.

مشاهده نظرات

پست های اخیر

آشنایی با سبک مدرن ارگانیک

مقدمه ای بر سبک مدرن ارگانیکسبک طراحی مدرن ارگانیک ترکیبی هماهنگ از مینیمالیسم، عناصر طبیعی…

2 روز قبل

آیا میدیمالیسم یک فلسفه تزئینی معتبر است؟

مقدمه ای بر میدیمالیسممیدیمالیسم به عنوان یک فلسفه طراحی قانع کننده ظاهر می‌شود که فضای…

1 هفته قبل

چند نکته در انتخاب مبلمان برای فضاهای کوچک

تزیین یک فضای کوچک چالش های منحصر به فردی را به همراه دارد، از انتخاب…

4 هفته قبل

طراحی آشپزخانه سفید طوسی لوکس

طراحی آشپزخانه مجلل همیشه یکی از ویژگی های بارز زندگی بوده است و ترکیب رنگ…

1 ماه قبل

گذاشتن این موارد در اتاق نشیمن ممنوع!

ایجاد یک محیط آرام در اتاق نشیمن، نه تنها برای جذابیت زیبایی شناختی، بلکه برای…

1 ماه قبل

10 قانون مهم در تزیین فضاهای کوچک

وقتی از تزیین فضاهای کوچک صحبت می شود، اول از همه، از استفاده از رنگ…

2 ماه قبل