آموزش دکوراسیون

هزینه اسباب کشی و بازسازی یک خانه از صفر چقدر است؟

هزینه اسباب کشی و بازسازی یک خانه از صفر چقدر است؟

شروع مرحله جدیدی در زندگی برای همه بسیارهیجان انگیز است. اسباب کشی به خانه جدید یکی از این موارد می باشد. عناصری مانند مبلمان خانه و افزودن ویژگی های دیگر در اسباب کشی و بازسازی خانه می تواند برای شما در پروسه ایجاد تغییرات جذاب می باشد.

از الزامات اساسی دکوراسیون گرفته تا عناصر تزئینی ، هر دو عنصر برای ساخت یک خانه زیبا با یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد. در مرحله انتقال به خانه جدید ، باید از قبل تعیین کنید که از چه سبکی استفاده می کنید. بر این اساس ، سبک محصولات و لوازم جانبی خریداری شده قابل تعیین است. شاید شما بخواهید خانه ای به سبک مدرن طراحی کنید که بسیار شیک باشد و با دقت طراحی شده است.

شاید بخواهید ظرافت سبک کلاسیک را با جزئیات چشم نواز در دکوراسیون خود داشته باشید. شما می توانید از عناصر سبک روستایی ، سبک مدیترانه ای یا اسکاندیناوی استفاده کنید که در دکوراسیون تغییر ایجاد می کند. به جای استفاده از تنها یک سبک ، می توانید با ترکیب چندین سبک مختلف و هماهنگی سبک ها ، خانه خود را به سبک التقاطی تجهیز کنید.

وقتی می خواهید خانه خود را بازسازی کنید و از ابتدا آن را تزئین کنید. اول از همه ، این سوال که هزینه آن چقدر می شود ، به ذهن شما خطور می کند. وقتی می خواهید خانه خود را دوباره دکوراسیون کنید ، محاسبه کامل هزینه دکوراسیون از هر نظر برای شما یک مزیت می باشد.

با برنامه ریزی تمام جزئیات می توانید با طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای ما در ارتباط باشید و برای دکوراسیون از آنها  ایده بگیرید.

شما باید قیمت تمام جزئیات مانند کاغذ دیواری ، مواد لوله کشی ، مبلمان ، نقاشی و لوازم تزئینی ، میز ناهار خوری ، تجهیزات آشپزخانه و کابینت آشپزخانه را محاسبه کنید. پس از انتخاب کلیه مواد و انجام محاسبات مورد نیاز ، باید هزینه های کارگرانی که پرداخت خواهید کرد را به هزینه خود اضافه کنید.

هنگامی که با یک تیم حرفه ای کار می کنید که در زمینه های مختلف مانند نجاری ، سنگ تراشی ، کاشی کار و… می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی خانه خود را تزئین کنید.

هزینه دکوراسیون اتاق نشیمن

هنگام تزئین و بازسازی اتاق نشیمن باید هزینه مبل راحتی ، میز قهوه ، لوستر ، پرده ، صندلی ، روکش دیوار و لوازم تزئینی را به مجموع هزینه های خود اضافه کنید. با محاسبه هزینه های خود می توانید به قیمت وسایل مورد نظر خود پی ببرید.

با در نظر گرفتن تنوع عناصر تزئینی ، در انتخاب محصولات دکوراسیون ، لوازم جانبی و عناصر روشنایی ، در مجموع کار لذت بخشی است. اگر چه این کار لذت بخش می باشد ، ولی در صورت عدم برنامه ریزی می تواند به یک پروژه سنگین و خسته کننده تبدیل شود. در صورت عدم انجام تحقیقات مناسب ، علاوه بر حجم کار هزینه شما را افزایش خواهد داد.

شما باید تحقیقات مقدماتی را انجام دهید تا از مصرف بیش از حد بودجه خود جلوگیری کنید. در این مقاله ، ما پیشنهاداتی را گردآوری کرده ایم که به کسانی که می خواهند از صفر خانه خود را بازسازی کنند الهام بگیرند ، بدون مطالعه این مقاله به بازسازی و تغییرات در خانه خود نپردازید!

در مورد سبک دکوراسیون تصمیم بگیرید

تصمیم گیری در مورد رنگ ها ، بافت ها ، الگو و مواد ، ایجاد هماهنگی فضا را تسهیل می کند. یک خانه در درجه اول باید بر اساس راحتی شما بنا شود. ممکن است بخواهید برای ایجاد فضایی آرامش بخش به رنگ های طبیعی تری روی بیاورید و بر روی مواردی تمرکز کنید که از مواد طبیعی در دکوراسیون و لوازم جانبی خود استفاده می کنند.

یک پالت رنگی اختصاصی برای خود ایجاد کنید. اگر می خواهید ظرافت سبک کلاسیک را منعکس کنید ، باید پالت رنگی مناسب برای استفاده در جزئیات خانه خود انتخاب کنید. برای استفاده از وسایل رنگی و شاد از پوشش کف روشن تری استفاده کنید که با طراحی و خطوط دکوراسیون شما خودنمایی کند.

شما ممکن است بخواهید از رنگ های شاد و گرم استفاده کنید ، توصیه می کنیم از یک کفپوش با رنگ های ساده استفاده کنید که شکل و رنگ اشیاء خانه را به وضوح نشان دهد تا دکوراسیونی ایجاد شود که چشم را خسته نمی کند. شما می توانید فضای بزرگ مورد استفاده در سبک مدیترانه ای را با رنگ سفید و چوب برجسته تر کنید.

دکوراسیون لوکس و چوبی در دکوراسیون سبک روستایی می تواند برای شما جذاب باشد. شما می توانید با تأثیر از سبک اسکاندیناویایی و استفاده از خطوط ساده ، از سبک اسکاندیناویایی استفاده کنید. می توانید با انتخاب سبک ها و عناصر مناسب ، شروع به ایجاد یک پالت رنگی برای خود کنید.

لیست ایجاد کنید ، دسته بندی کنید

برنامه ریزی چیدمان منزل به شما امکان می دهد بودجه خود را کنترل کنید و از هزینه های غیر ضروری در هنگام دکوراسیون و بازسازی خانه خود خودداری کنید. هنگام آماده کردن خانه یا انتقال به خانه جدید ، اولین کاری که باید انجام دهید برنامه ریزی است. شرایطی که شکل گیری این طرح را تضمین می کند ، ایجاد یک لیست دقیق و منظم می باشد. کالاهای اساسی ، مبلمان و لوازم جانبی ، پرده و فرش از جمله الزامات اساسی است که باید هنگام تهیه لیست مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به سبکی که قبلاً تعیین کرده اید ، ابتدا کفپوش را انتخاب کنید.

طرح و فرم محصولات مبلمان و لوازم جانبی خریداری شده مطابق با تصمیمات گرفته شده و با توجه به سبک مورد استفاده طبقه بندی می شود. با توجه به این طبقه بندی شما ایده های مختلفی در مورد نوع خرید محصول خواهید داشت. ممکن است بخواهید خانه خود را به شکلی طراحی کنید که کنتراست رنگ ها در آن غالب می باشد.

شما می توانید لیستی از نیازهای اساسی را هنگام بازسازی خانه با توجه به فضای مورد نظر به صورت جداگانه ایجاد کنید و در صورت لزوم آنها را مرتب کنید. شما می توانید لیست را نسبت به هر فضای جداگانه ویرایش کنید. لیستی تهیه کنید که فقط نیازهای اتاق نشیمن را مشخص می کند و متناسب با پیشرفت پروژه ، آن را در هر مرحله به روز رسانی کنید.

پالت رنگ در بازسازی خانه

تصمیمات لازم برای انتخاب پالت رنگی با توجه به سبک و روشی که برای تزئین سقف ، کف یا دیوار اعمال می شود ، اتخاذ می شود. در صورت لزوم ، پوشش کف دیوار را از قبل رنگ آمیزی کنید یا روکش را با توجه به موارد خریداری شده تغییر دهید. اگر قرار است از محصولات مبلمان و لوازم جانبی از رنگ های گرم استفاده کنید، می توانید کف ، دیوار و سقف را در رنگ های روشن انتخاب کنید و آن را به گونه ای انتخاب کنید که طراحی کف پوش ساده باشد.

برنامه ریزی بودجه در اسباب کشی و بازسازی

یکی از مهمترین معیارهایی که هنگام دکوراسیون باید در نظر گرفت ، برنامه ریزی بودجه است. ممکن است بخواهید در حین طراحی راحت ترین فضا را بدون هزینه اضافی طراحی کنید که مطابق با سلیقه شما می باشد. شما در مورد سبک مورد استفاده تصمیم گرفته اید و سبک مورد نظر را تعیین کرده اید که به بهترین شکل شما را منعکس می کند. لیستی از اقلام و سایر محصولات دکوراسیون تهیه شده است که به بهترین وجه پاسخگوی نیاز های شما خواهد بود.

وقتی صحبت از برنامه ریزی بودجه می شود ، باید لیست قیمت های به روز شده برای اقلام خریداری شده را بررسی کنید. می توانید میزان بودجه مورد نیاز خود برای انجام تغییرات تعیین کنید و آن را با بودجه فعلی خود مقایسه کنید. با مرتب کردن لیست قیمت با توجه به نیاز کاربر از حداقل تا حداکثر ، می توانید بودجه خود را برنامه ریزی کنید. امروزه قیمت لوازم آشپزخانه و سایر مبلمان با توجه به نرخ ارز قیمت گذاری می شوند.

انتخاب وسایل تزئینی بر اساس بودجه

از اتاق نشیمن گرفته تا آشپزخانه ، نیازهای یک خانه فقط به مایحتاج اولیه محدود نمی شود ، بلکه شامل لیستی از وسایل تزئینی می شود. در این بخش ، ما به محصولاتی اشاره می کنیم که هر خانه ای ممکن است به آن احتیاج داشته باشد. در صورت تمایل می توانید محصولات و ابزارهایی را که ممکن است هنگام اسباب کشی و بازسازی خانه نیاز داشته باشید ، لیست کنید.

طراحی دکوراسیون را می توان براساس نیازها به فرایندهای خاصی تقسیم کرد. طراحی اتاق ها را از قبل آماده کنید. آماده سازی یک طرح و ترسیم نقشه نیازهای شما را تعیین می کند و به شما امکان می دهد یک برنامه کامل داشته باشید. شما می توانید یک لیست انجام فرآیند متغیر به طرح اضافه کنید ، که به شما امکان می دهد در طولانی مدت حجم کار را کاهش دهید.

در این مرحله ، می توانید دنبال شرکت های حمل و نقل معتبر باشید و براساس بار و با شرکتی که متناسب با بودجه شما می باشد ، قرار داد ببندید. می توانید زمانبندی انجام طرح را به صورت هفتگی تقسیم بندی کنید. مطمئن شوید که کارهای فوری را در اولویت خود قرار داده اید. می توانید با نوشتن یادداشت برای هر بسته ، از وقوع هرگونه سهل انگاری جلوگیری کنید.

وقتی طرح را با توجه به اتاق ها ترسیم می کنید ، می تواند متناسب با نیاز تغییر کند. بازسازی و دکوراسیون از صفر به آن سختی که فکر می کنید نمی باشد، در صورت تمایل می توانید با برنامه ریزی این کار را لذت بخش تر کرده و در طولانی مدت از حجم کار خود بکاهید.

با عرض پوزش از شما عزیزان لیست قیمت تقریبی با توجه به نوسانات قیمت شدید و عدم هماهنگی با قیمت روز حذف شد. دلیل اصلی حذف لیست قیمت جلوگیری از به اشتباه افتادن شما عزیزان می باشد.

افق توفیقی

افق توفیقی هستم. معمار و طراح داخلی فوق‌لیسانس معماری و مرمت بناهای تاریخی ۱۱ سال سابقه کار در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون پروژه‌های مسکونی، اداری و تجاری دارم و به مدت ۴ سال به‌صورت آنلاین در فضای مجازی آموزش دکوراسیون داخلی انجام میدم. البته اگر خیلی دقیق‌تر بخوام توضیح بدم از دوران بچگی توجهم همیشه به دکوراسیون و معماری‌های جذاب جلب می‌شده تا زمانی که توی این مسیر قرار گرفتم. به جز رشته ی معماری به هیچ رشته‌ای علاقه نشون ندادم.

مشاهده نظرات

پست های اخیر

آشنایی با سبک مدرن ارگانیک

مقدمه ای بر سبک مدرن ارگانیکسبک طراحی مدرن ارگانیک ترکیبی هماهنگ از مینیمالیسم، عناصر طبیعی…

3 روز قبل

آیا میدیمالیسم یک فلسفه تزئینی معتبر است؟

مقدمه ای بر میدیمالیسممیدیمالیسم به عنوان یک فلسفه طراحی قانع کننده ظاهر می‌شود که فضای…

2 هفته قبل

چند نکته در انتخاب مبلمان برای فضاهای کوچک

تزیین یک فضای کوچک چالش های منحصر به فردی را به همراه دارد، از انتخاب…

4 هفته قبل

طراحی آشپزخانه سفید طوسی لوکس

طراحی آشپزخانه مجلل همیشه یکی از ویژگی های بارز زندگی بوده است و ترکیب رنگ…

1 ماه قبل

گذاشتن این موارد در اتاق نشیمن ممنوع!

ایجاد یک محیط آرام در اتاق نشیمن، نه تنها برای جذابیت زیبایی شناختی، بلکه برای…

1 ماه قبل

10 قانون مهم در تزیین فضاهای کوچک

وقتی از تزیین فضاهای کوچک صحبت می شود، اول از همه، از استفاده از رنگ…

2 ماه قبل