مقالات

23 ایده کابینت حمام و دستشویی مناسب برای هر سبکی + عکس

اگر شما فضای کوچکی در حمام دارید، ایجاد فضایی مناسب مانند کابینت حمام برای ذخیره سازی در حمام مهم است. شما می‌خواهید یک طرح کاربردی چیدمان حمام، البته با فضای ذخیره سازی مناسب برای همه موارد ضروری خود داشته باشید، که متناسب با ظاهر و سبک حمام شما باشد. کابینت حمام می‌تواند با گزینه‌های ذخیره سازی بزرگ یا یک قطعه مستقل برای فضای اضافه شود.

بیشتر بخوانید: ایده های چیدمان خانه

 

ایده‌های خاص و کاربردی برای کابینت حمام:

برخی از ایده‌های خاص و کاربردی برای کابینت حمام که به خوبی با هر سبک حمام ترکیب می‌شود، با هم بررسی می‌کنیم:

کابینت حمام مدرن را امتحان کنید:

حتی اگر به فضای ذخیره سازی زیادی در حمام خود نیاز دارید، نیاز نیست کابینت حمام خیلی بزرگ انتخاب کنید. به دنبال کابینتی ساده و شیک باشید تا حسی مدرن و با کشوهای کافی برای هر آنچه را که باید ذخیره کنید، به دست آورید. کمی کاغذ دیواری شیک اضافه کنید تا به جلب نگاه کمک کند.

کابینت حمام به سبک بوهو:

ما کابینت براق و جمع و جور را در زیر سینک داریم که برای فضاهای کوچک ایده آل است. قفسه‌های حلق آویز در بالای توالت فضای ذخیره سازی بیشتری را به شما می‌دهد و به ادامه ظاهر در کل حمام کمک می‌کنند.

کابینت حمام ترکیبی انتخاب کنید:

این حمام زیبا نه تنها دارای یک سبک چوبی با الهام از سبک اسکاندیناوی است، بلکه یک کابینت سفید اضافی نیز در بالای توالت دارد که با دیوار پشت آن ترکیب می‌شود. رنگ آمیزی کابینت دیواری به همان رنگ بقیه فضا یک روش عالی برای افزودن ذخیره سازی است.

کابینت حمام براق

همه افراد تمایل دارند حمام‌های کوچک‌تر خود را بزرگ‌تر نشان  دهند. کابینت حمام براق اجازه می‌دهد تا ذخیره سازی با بقیه حمام بدون اشغال فضای زیاد ترکیب شود. با این کار توهم فضای بیشتر را به دست می‌آورید که کمی عمق اضافی می‌افزاید.

کابینت حمام با کشوهای اضافی

اگر لوازم زیادی برای مرتب کردن دارید، کابینت حمام با کشوهای کوچک زیاد ممکن است انتخاب بهتری نسبت به کابینتی بزرگ با کشوهای کمتر باشد. کشوهای کوچک‌تر فضای زیادی برای  مرتب کردن وسایل ضروری به شما می‌دهد.

کابینت حمام به سبک خنثی

ما عاشق یک کابینت حمام خنثی هستیم. به دنبال یک چوب بلوط طبیعی یا گردوی طبیعی با کشوهای کافی برای هر آنچه شما نیاز دارید باشید. این نگاه خنثی برای حمام‌های مینیمالیستی خیلی مناسب است.

از فضای زیر کابینت حمام استفاده کنید:

اگر کابینت حمام شما فضای کافی ندارد یا حمام شما فاقد کمد است، از استفاده از فضای زیر کابینت حمام برای ذخیره سازی اضافی بهره ببرید. چند سبد بافته شده را اضافه کرده و آنها را با ملافه یا وسایل حمام پر کنید.

به دنبال یک کابینت حمام عریض باشید:

این کابینت حمام خیره کننده نه تنها سایه‌ای شگفت انگیز از نیروی دریایی آبی است، بلکه از آن نیز برای ذخیره سازی بی پایان می‌شود استفاده کرد.  می‌توانید یک قطعه سفارشی را در هر اندازه‌ای که لازم دارید انجام دهید تا حمام خود را به طور کامل متناسب کنید و ذخیره سازی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید : طراحی داخلی نئوکلاسیک

 

کابینت گوشه حمام

اگر یک فضای اضافی یا یک کمد کوچک در حمام خود دارید، در نظر بگیرید که آن را با یک کابینت تعویض کنید تا با حمام خود تناسب بیشتری داشته باشد و می‌توانید با این کار فضای ذخیره سازی اضافه کنید. اگرچه ممکن است به یک کابینت سفارشی نیاز داشته باشید تا در فضای خود کاملاً جا دهید.

یک کابینت حمام وینتج

مطمئناً، این کابینت حمام ممکن است در راه ذخیره سازی فضای زیادی ارائه ندهد، اما سبک منحصر به فردی را ارائه می‌دهد. اگر در حال طراحی حمام مهمان هستید و نیازی به فضای ذخیره سازی اضافی ندارید، روشویی که به یک میز قدیمی تبدیل می‌شود ایده‌ای عالی برای افزایش جذابیت فضای شما است.

دستگیره‌های کابینت حمام را حذف کنید:

گاهی اوقات اکسسوری‌ها به خصوص در حمام‌های کوچک ممکن است دست و پا گیر به نظر برسد. حذف دستگیره‌ها و ایجاد ظاهری ساده‌تر که برای فضاهای مدرن مناسب است را در نظر بگیرید.

قفسه‌های آویزان

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک روشویی فوق‌العاده بلند مانند این مدل داشته باشید، تشخیص این که در بالای قسمت بدون سینک چه کاری باید انجام دهید دشوار است. در اینجا، قفسه‌های شناور فضای  ذخیره سازی اضافی را فراهم می‌کنند و به پر کردن فضای مرده بین دو آینه کمک می‌کنند.

کابینت حمام خود را گسترش دهید:

یک راه عالی برای ذخیره سازی بیشتر در حمام، گسترش اندازه روشویی خود در سراسر حمام است. در اینجا یک کابینت بلندتر در کنار روشویی اضافه شده است که کاملاً متناسب با همان رنگ و سبک طراحی شده است.

کابینت حمام تک رنگ

انتخاب یک کابینت به همان رنگ حمام ایده خوبی برای حمام‌های کوچک‌تر است. یک نگاه تک رنگ به فضای شما عمق می‌بخشد و هنگام افزودن لوازم جانبی به اتاق، انعطاف پذیری بیشتری به شما می‌دهد.

آبی ناوی برای کابینت حمام

 

آبی سرمه‌ای ظرافت زیادی را به هر حمام اضافه می‌کند. در اینجا، اکسسوری‌های طلایی به زیبایی با کابینت آبی کلاسیک بازی می‌کند تا ظاهر و احساسی شبیه به هتل ایجاد کند.

کابینت حمام دست ساز

اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید؛ اما نمی‌توانید کابینت حمام مناسب برای فضای خود پیدا کنید، یک کابینت DIY را در نظر بگیرید. من عاشق این کابینت از جنس چوب طبیعی الهام گرفته از بوهو هستیم که برای بالای توالت یا روشویی مناسب است.

بین کابینت حمام و زمین فاصله زیادی ایجاد کنید:

این کابینت حمام، ترکیبی دوست داشتنی از یک کابینت حمام شناور با پایه‌های بلند است که آن را از زمین بلند می‌کند؛ اما هنوز هم ظاهری ریشه دار به آن می‌بخشد. با بلند کردن کابینت حمام از زمین، حمام حسی تمیزتر و بازتر می‌دهد. این یک ایده عالی است اگر کف حمام کاشی‌های چشم نواز دارد که نمی‌خواهید آن را بپوشانید.

کابینت حمام کف تا سقف برای فضاهای بزرگ‌تر:

این حمام خیره‌کننده قطعاً یکی از بهترین حمام‌های تاریخ است. نه تنها دارای یک شومینه است؛ بلکه دارای کابینت‌های کف تا سقف است که فضای ذخیره سازی نامحدودی را برای هر محصول حمامی که می‌توانید تصور کنید اضافه می‌کند.

اضافه کردن سطوح مختلف:

این کابینت حمام به طرز شگفت انگیزی منحصر به فرد است و برای یک حمام سفارشی عالی است. ارتفاع‌های مختلف پیشخان امکان استفاده‌های متعدد را فراهم می‌کند، چه نیاز به نگهداری وسایل اضافی داشته باشید یا برای آرایش استفاده کنید.

اکسسوری‌های کابینت حمام

یک راه آسان برای تهیه کابینت حمام خود سریع، تعویض اکسسوری با مدلی منحصر به فرد تر است. در اینجا، بندهای چرمی ظاهری مدرن ایجاد می‌کنند که کمی بیشتر به حمام سبک می‌افزاید.

کابینت حمام را رنگارنگ کنید:

یکی دیگر از راه‌های ساده برای زیباتر کردن کابینت حمام، رنگ آمیزی آن با رنگی چشم نواز است. یک لایه رنگ ساده در یک رنگ پررنگ (مانند آبی اولیه) یک راه عالی برای بازسازی حمام شما بدون انجام کار زیادی است.

کابینت حمام به سبک راستیک:

ما ظاهر بازسازی شده و خشن را که این روشویی روستیک ارائه می‌دهد، دوست داریم. این یک انتخاب دوست‌داشتنی برای ظاهر منحصربه‌فرد حمام است و با کاشی‌های رنگ‌آمیزی دست‌ساز و قدیمی به طرز شگفت‌انگیزی بازی می‌کند.

کابینت حمام توکار

اگر فضای دیواری اضافی دارید، در نظر بگیرید که کابینت‌های داخلی به حمام خود اضافه کنید تا فضای اضافی آن را فراهم کنید. کابینت‌ها را به همان رنگ بقیه حمام خود کنید تا به راحتی ترکیب شود.

افق توفیقی

افق توفیقی هستم. معمار و طراح داخلی فوق‌لیسانس معماری و مرمت بناهای تاریخی ۱۱ سال سابقه کار در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون پروژه‌های مسکونی، اداری و تجاری دارم و به مدت ۴ سال به‌صورت آنلاین در فضای مجازی آموزش دکوراسیون داخلی انجام میدم. البته اگر خیلی دقیق‌تر بخوام توضیح بدم از دوران بچگی توجهم همیشه به دکوراسیون و معماری‌های جذاب جلب می‌شده تا زمانی که توی این مسیر قرار گرفتم. به جز رشته ی معماری به هیچ رشته‌ای علاقه نشون ندادم.

مشاهده نظرات

پست های اخیر

نکات مهمی که در انتخاب ابعاد میز ناهار خوری ۴ تا ۱۲ نفره به آن باید توجه کنید

انتخاب میز ناهارخوری مناسب فقط جنبه زیبایی ندارد بلکه در مورد عملکرد، راحتی و استفاده…

6 روز قبل

بهترین جایگزین کاغذ دیواری (پارچه دیواری)

https://youtu.be/FZ4qnNkfeQIدر حوزه طراحی داخلی، برای جایگزین کاغذ دیواری، پارچه های دیواری شیک و مدرن انتخاب…

7 روز قبل

آشنایی با سبک مدرن ارگانیک

مقدمه ای بر سبک مدرن ارگانیکسبک طراحی مدرن ارگانیک ترکیبی هماهنگ از مینیمالیسم، عناصر طبیعی…

3 هفته قبل

آیا میدیمالیسم یک فلسفه تزئینی معتبر است؟

مقدمه ای بر میدیمالیسممیدیمالیسم به عنوان یک فلسفه طراحی قانع کننده ظاهر می‌شود که فضای…

4 هفته قبل

چند نکته در انتخاب مبلمان برای فضاهای کوچک

تزیین یک فضای کوچک چالش های منحصر به فردی را به همراه دارد، از انتخاب…

1 ماه قبل

طراحی آشپزخانه سفید طوسی لوکس

طراحی آشپزخانه مجلل همیشه یکی از ویژگی های بارز زندگی بوده است و ترکیب رنگ…

2 ماه قبل