مقالات

9 ایده اتاق تلویزیون برای لذت بردن از تماشای تلویزیون با عزیزانتان

ایده های اتاق تلویزیون

اتاق تلویزیون یک ایده طراحی لوکس است. با این حال، دوران سالن‌های کسل‌کننده یا قدیمی به سبک سینما یا جعبه‌های سیاه ناخوشایند که در گوشه‌های خانه یا اتاق‌های نشیمن فشرده شده بودند، گذشته است. این روزها، ایده های طراحی اتاق تلویزیون تماماً به دنبال این هستند که در کنار لوکس بودن، دنج و متفاوت باشند که می‌توان همه این ویژگی‌های کاربردی را در یک فضا ترکیب کرد.

هنگام طراحی یک مرکز سرگرمی برای لذت بردن همه خانواده، نیازی به فدا کردن سبک نیست. ایده‌ها و طرح‌های همه‌کاره پایه تلویزیون وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید که می‌توانند به بهترین وجه در خانه شما ادغام شوند و در کنار ایده‌های تلویزیون موجود در اتاق نشیمن یا کاملاً در یک فضای جدید و جدا کار کنند.

 

ایده های اتاق تلویزیون جدید

ما مجموعه‌ای از راه‌حل‌های زیبا را برای ایجاد یک طرح اتاق تلویزیون انتخاب کرده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید، چه در کنار ایده‌های تلویزیون اتاق نشیمن موجود باشد، چه به عنوان فضایی مستقل که حتی با بهترین سالن‌های سینما رقابت می‌کند.

 

از نور LED برای درخشش ظریف استفاده کنید

 

اتاق تلویزیون اختصاصی یک فضای واقعاً سرگرم کننده برای خانواده است. نورپردازی نکته کلیدی است و این سیستم روشنایی هوشمند با LED قابل تنظیم در اطراف سقف و چراغ‌های دیواری سطح پایین‌تر، انعطاف‌پذیری زیادی را به ارمغان می‌آورد و سبک‌های مختلفی را در صورت نیاز ارائه می‌دهد.

فضای ذخیره‌سازی به همان اندازه مهم است و واحدهای سفارشی داخلی با فضای زیاد، تضمین می‌کنند که اتاق تلویزیون به صورت مرتب و با سلیقه باقی می‌ماند و تمام کابل‌ها و سیم‌کشی‌ها از دید پنهان می‌ماند، و اطمینان حاصل می‌کند که تمرکز صرفاً بر لذت بردن از تماشای فیلم است. برای راحتی نهایی، یک مبل سکشنال سبک و بزرگ را با چند بالشتک (کوسن) برای یک لایه دلپذیری اضافی انتخاب کنید.

 

در ایجاد حس راحتی نشستن افراط کنید

وقتی صحبت از سینمای خانگی به میان می‌آید، این مبلمان مجلل با کنسول‌های رسانه‌ای چندمنظوره تکمیل می‌شوند. کنسول‌های رسانه‌ای که بین دو ماژول مبل قرار دارند، می‌توانند رمووت‌ها  و سایر دستگاه‌ها را در خود جای دهند. همراه با جلوه‌های بصری و راحتی برتر، صدا را می‌توان از طریق صندلی شنیده و احساس کرد که تجربه سینمای خانگی چند بعدی را ارائه می‌دهد.

 

یک فضای دنج با دیوارهای تیره ایجاد کنید

برای دوره همی  خانوادگی ایده‌آل، اتاق تلویزیون باید فضایی گرم و دعوت‌کننده باشد که مظهر آرامش و آسودگی باشد. رنگ‌های تیره همراه با دیوارهای تیره راهی عالی برای ایجاد احساس دنج در اتاق هستند، به‌علاوه دیوارهای تیره می‌توانند به طور یکپارچه تلویزیون را برای زمانی که می‌خواهید با کتاب استراحت کنید، پنهان کنند.

اگرچه همواره برای اتاق تلویزیون یک فضای کوچک اختصاص می‌دهند، اما شما یک بخش بزرگ را انتخاب کنید که صندلی‌های بزرگ‌تری را برای خانواده و دوستان ارائه می‌دهد، که به اندازه کافی راحت هستند که می‌توانید ساعت‌ها را در آن زمان صرف کنید. برای فضایی بیشتر، پرده‌های سیاه یا پرده خوب را فراموش نکنید.

 

بافت‌ها و طرح‌های لمسی  و متفاوت انتخاب کنید

این اتاق سینما به‌عنوان مکانی برای خانواده برای لذت بردن از زمان با هم بودن ایجاد شده است، فرصتی برای پوشاندن اتاق در پیله‌ای از بافت‌های جذاب و دنج و ایجاد فضایی فوق‌العاده لذت بخش و آرامش بخش.

 

اتاق تلویزیون خود را با سبک داخلی موجود خود مطابقت دهید

ترکیب دو سبک دکوراسیون به این معنی است که باید به جزئیات تزئینی توجه کنید. این تئاتر لذت بخش و در عین حال مجلل باشد. سایه‌های آبی تیره باعث می‌شود اتاق احساس شادابی داشته باشد و با بقیه دکوراسیون خانه ترکیب شود.

 

از صندلی به سبک تئاتر فیلم استفاده کنید

نقطه کانونی هر فضا، این صندلی‌های اتاق تلویزیون، یک خلوت راحت برای پاهای خسته، و یک نقطه برتر برای لذت تماشای تلویزیون فراهم می‌کند، بنابراین یافتن صندلی مناسب برای فضا حیاتی است.

مطمئن شوید که صندلی‌هایتان را با زاویه‌ای مناسب بچینید تا حس عمقی در اتاق ایجاد شود، همان‌طور که در اینجا نشان داده شده است، در غیر این صورت اگر همه صندلی‌ها را کنار دیوارها قرار دهید، ممکن است ظاهری باریک مثل خط بولینگ داشته باشید.

 

تم الهام گرفته از سبک آرت دکو انتخاب کنید

 

کاغذ دیواری تک رنگ با مبل‌های مشکی و دیوارهای تیره و خشن، کنتراست شیک و لوکسی را با نیمه پایینی دیوارها ارائه می‌دهد که باعث می‌شود در هنگام روشن شدن چراغ‌ها اتاق به همان اندازه زیبا شود و حس عالی آرت دکو را به سینمای او اضافه کند.

 

فضایی را که دارید تطبیق دهید

 

این قسمت نشیمن با پلان باز و دارای فضایی فرو رفته است که می‌توان از آن برای استراحت روزمره استفاده کرد، با این حال، یک پروژکتور نیز به سقف متصل است که به این معنی است که می‌توان آن را به یک اتاق تلویزیون افسانه‌ای در هنگام تاریکی تبدیل کرد یک ترفند عالی طراحی داخلی است که باید در نظر بگیرید که نیازی نیست فضایی برای اتاق تلویزیون اختصاص دهید.

 

تلویزیون خود را جزئی از طرح کنید

 

اتاق‌های سینما و تلویزیون در پروژه‌های طراحی روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شوند، به‌طوری‌که آنها تبدیل به فضاهایی شده‌اند که مشتریان می‌توانند با عزیزانشان گرد هم آیند تا فیلم‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند.

در حالی که قبلاً تلویزیون‌ها اغلب پنهان می‌شدند، اکنون آنها در حال تبدیل شدن به بخشی از طرح هستند و طرح‌های مدرن به تنهایی اثر هنری هستند حتی برخی از آنها این امکان را دارند که عکس‌های هنری یا خانوادگی را در صورت عدم استفاده نمایش دهند.

هر اندازه‌ای از تلویزیون می‌توان استفاده کرد، تا زمانی که فضا در اتاق‌های سینما در دسترس باشد و تمایل داریم تلویزیون‌هایی از 75 اینچ تا 90 اینچ نصب کنیم. همه چیز در مورد اختصاص دادن یک دیوار به تلویزیون یا یک پروژکتور در صورت داشتن فضا و سپس قرار دادن صندلی راحت است.

ما شاهد هستیم که مشتریان مبل‌ها و صندلی‌های راحتی و صندلی‌های سبک سینما انتخاب می‌کنند تا ظاهری شیک‌تر و آرام‌تر ایجاد کنند که تمام خانواده را در خود جای دهد.

 

افق توفیقی

افق توفیقی هستم. معمار و طراح داخلی فوق‌لیسانس معماری و مرمت بناهای تاریخی ۱۱ سال سابقه کار در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون پروژه‌های مسکونی، اداری و تجاری دارم و به مدت ۴ سال به‌صورت آنلاین در فضای مجازی آموزش دکوراسیون داخلی انجام میدم. البته اگر خیلی دقیق‌تر بخوام توضیح بدم از دوران بچگی توجهم همیشه به دکوراسیون و معماری‌های جذاب جلب می‌شده تا زمانی که توی این مسیر قرار گرفتم. به جز رشته ی معماری به هیچ رشته‌ای علاقه نشون ندادم.

مشاهده نظرات

پست های اخیر

آشنایی با سبک مدرن ارگانیک

مقدمه ای بر سبک مدرن ارگانیکسبک طراحی مدرن ارگانیک ترکیبی هماهنگ از مینیمالیسم، عناصر طبیعی…

4 روز قبل

آیا میدیمالیسم یک فلسفه تزئینی معتبر است؟

مقدمه ای بر میدیمالیسممیدیمالیسم به عنوان یک فلسفه طراحی قانع کننده ظاهر می‌شود که فضای…

2 هفته قبل

چند نکته در انتخاب مبلمان برای فضاهای کوچک

تزیین یک فضای کوچک چالش های منحصر به فردی را به همراه دارد، از انتخاب…

4 هفته قبل

طراحی آشپزخانه سفید طوسی لوکس

طراحی آشپزخانه مجلل همیشه یکی از ویژگی های بارز زندگی بوده است و ترکیب رنگ…

1 ماه قبل

گذاشتن این موارد در اتاق نشیمن ممنوع!

ایجاد یک محیط آرام در اتاق نشیمن، نه تنها برای جذابیت زیبایی شناختی، بلکه برای…

1 ماه قبل

10 قانون مهم در تزیین فضاهای کوچک

وقتی از تزیین فضاهای کوچک صحبت می شود، اول از همه، از استفاده از رنگ…

2 ماه قبل