مقالات

آشپزخانه خانواده بکهام

آشپزخانه خانواده بکهام

 

دیوید و ویکتوریا بکهام یک درس ارزشمند در طراحی آشپزخانه به ما می‌آموزند. دیوید و ویکتوریا بکهام یکی از زوج های شناخته شده در دنیای ورزش و مد هستند، اما به نظر می‌رسد که این زوج در طراحی داخلی نیز استعداد دارند. عکس‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی ویکتوریا به اشتراک گذاشته شده است، نگاهی اجمالی به آشپزخانه خانواده بکهام لندن این زوج با کابینت‌های بلند ساخته شده توسط سازنده لوکس ایتالیایی دارد.

این شخص که به‌خاطر طراحی‌های سطح بالای مبتنی بر فلز و اجاق‌های فوق‌العاده‌اش شناخته می‌شود، پیشرو در طراحی آشپزخانه است و ما از طرف‌داران بزرگ کابینت و لوازم جانبی این برند هستیم که همگی زیبایی و عملکرد را بدون زحمت ترکیب می‌کنند.

در اولین تصویری که اخیراً در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است ویکتوریا بکهام در کنار دوست و بازیگر خود اوا لونگوریا باستون نشسته است. این دو در حالی به تصویر کشیده شده‌اند که در پای جزیره آشپزخانه‌ای که روی آن چوب است و بر فضا مسلط است، می‌نوشند. دوباره، دو زن خانه‌دار ناامید (و یک نوزاد) در حال آماده شدن برای شبگردی دخترانه هستند. اما، همان قدر که آن خانم‌ها شگفت‌انگیز هستند، ما فراتر از آن‌ها نگاه می‌کردیم تا جزئیات بیشتری در مورد آشپزخانه به دست آوریم – هی، این در شرح وظایف ما آمده است.

قابل‌توجه‌ترین ویژگی آشپزخانه نحوه استفاده از فضای عمودی است. سقف خانه حدود 35 میلیون دلاری هالند پارک است، طبق برآورد ما حدود 12 تا 15 فوت ارتفاع دارد و کابینت‌ها به سقف چسبیده‌اند.

طراحی آشپزخانه بکهام

دستیابی به کابینت‌های بالایی چگونه امکان پذیر است؟ با یک نردبان، که فقط خارج از شات است. و البته، در یک فلز هوشمند برای مطابقت با دستگیره‌های کابینت است.

دادن برچسب ” آشپزخانه” به هر بخشی از فضا می‌تواند تا حدودی ناعادلانه به نظر برسد، زیرا این اصطلاح ممکن است نشان دهد که این ویژگی زودگذر است. با این حال، ما نمی‌توانیم از تابه‌هایی که تقریباً به صورت تزئینی در بالای جزیره آویزان هستند، توجه نکنیم.

از نظر لوازم جانبی، یک قهوه‌ساز حرفه‌ای روی میز فلزی قرار گرفته است  و ویدئوی زیر که اخیراً توسط ویکتوریا منتشر شده است، سینک و شیر آب سنتی نقره‌ای آن‌ها را نشان می‌دهد.

رنگ‌های تیره کابینت و رنگ‌های چوبی و فلزی میزها در تضاد با ایده‌های رنگ‌آمیزی اتاق پشتی است که از دیوار کرم رنگ شده و میز صبحانه شش ضلعی سفید و مشکی کنار پنجره دیده می‌شود.

این طرح آشپزخانه خانواده بکهام یک انتخاب اجتناب‌ناپذیر برای دیوید و ویکتوریا بکهام بود، که به ناچار فضایی را می‌خواستند که برای سرگرمی به اندازه کافی زیبا باشد؛  اما به اندازه کافی کاربردی برای خدمت به خانواده خود.

این شرکت مستقر در فلورانس به خاطر آشپزخانه‌های فلزی لوکس، وسایل آشپزی حرفه‌ای و لوازم جانبی که از دیدگاه بنیان‌گذار آنها کارملو گولو نشئت می‌گیرد، شهرت دارد. این برند دارای نمایشگاه‌هایی در دو سوی اقیانوس اطلس و در سراسر جهان از جمله در نیویورک، لس‌آنجلس، لندن، و البته فلورانس و میلان است

من می‌توانم تأیید کنم که کیفیت این آشپزخانه‌ها در رتبه دوم قرار دارد. همیشه یکی از ستاره های نمایش های طراحی میلان است. این برند با استفاده از مواد اولیه در کارگاه‌های خود، آشپزخانه‌های زیبا اما بادوام را طراحی و ایجاد می‌کند، جایی که فلزات با دست برش داده می‌شوند، تا می‌شوند و شکل می‌دهند تا به آثاری جاودانه دست یابند. نتیجه، همان‌طور که در آشپزخانه دیوید و ویکتوریا بکهام دیده می‌شود، بی زمانی ظریف است.

 

 

افق توفیقی

افق توفیقی هستم. معمار و طراح داخلی فوق‌لیسانس معماری و مرمت بناهای تاریخی ۱۱ سال سابقه کار در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون پروژه‌های مسکونی، اداری و تجاری دارم و به مدت ۴ سال به‌صورت آنلاین در فضای مجازی آموزش دکوراسیون داخلی انجام میدم. البته اگر خیلی دقیق‌تر بخوام توضیح بدم از دوران بچگی توجهم همیشه به دکوراسیون و معماری‌های جذاب جلب می‌شده تا زمانی که توی این مسیر قرار گرفتم. به جز رشته ی معماری به هیچ رشته‌ای علاقه نشون ندادم.

مشاهده نظرات

پست های اخیر

آشنایی با سبک مدرن ارگانیک

مقدمه ای بر سبک مدرن ارگانیکسبک طراحی مدرن ارگانیک ترکیبی هماهنگ از مینیمالیسم، عناصر طبیعی…

2 روز قبل

آیا میدیمالیسم یک فلسفه تزئینی معتبر است؟

مقدمه ای بر میدیمالیسممیدیمالیسم به عنوان یک فلسفه طراحی قانع کننده ظاهر می‌شود که فضای…

1 هفته قبل

چند نکته در انتخاب مبلمان برای فضاهای کوچک

تزیین یک فضای کوچک چالش های منحصر به فردی را به همراه دارد، از انتخاب…

4 هفته قبل

طراحی آشپزخانه سفید طوسی لوکس

طراحی آشپزخانه مجلل همیشه یکی از ویژگی های بارز زندگی بوده است و ترکیب رنگ…

1 ماه قبل

گذاشتن این موارد در اتاق نشیمن ممنوع!

ایجاد یک محیط آرام در اتاق نشیمن، نه تنها برای جذابیت زیبایی شناختی، بلکه برای…

1 ماه قبل

10 قانون مهم در تزیین فضاهای کوچک

وقتی از تزیین فضاهای کوچک صحبت می شود، اول از همه، از استفاده از رنگ…

2 ماه قبل