مقالات

شیک ترین ترند روتختی سال 1403

یکی از بزرگترین عناصری که ظاهر اتاق خواب شما را تغییر می دهد، روتختی اتاق خواب است. گزینه‌هایی از ست های  ترند روتختی  وجود دارند که شکل اتاق خواب شما را تغییر می‌دهد و بر سبک آن تأثیر می‌گذارد تا اتاق را منظم‌تر و تمیزتر نشان دهد. شما باید ملحفه ها و لحاف ها را بپوشانید تا  محل خواب  شما تمیز و معطر باقی می ماند.

روتختی ها  از انباشت گرد و غبار و کثیف شدن تخت و محل خواب  شما جلوگیری می کند و شما را برای داشتن خوابی آرام و تمیز هدایت می کند . وقتی هر روز صبح رختخواب خود را مرتب می کنید، ممکن است ظاهر ملحفه یا روتختی را دوست نداشته باشید.

همچنین با ایجاد یک تصویر صاف با استفاده ازترند روتختی به زیباتر دیده شدن اتاق کمک می کنید و اتاق مرتب به نظر می رسد. با روتختی های جهیزیه ای که راز ظرافت خانه های عروس جدید است می توانید هرکسی را که برای دیدن خانه تان می آید مجذوب خود کنید.

در ضمن جدا از انتخاب روتختی جهیزیه، روتختی دو نفره و یک نفره از جمله محصولاتی هستند که می توان از آنها به عنوان کادوی خرید منزل جدید نیز استفاده کرد.

می توان ازترند روتختی به عنوان پوششی استفاده کرد که می توانید در تابستان روی تخت بیندازید. با در نظر گرفتن جزئیاتی مانند استفاده کاربردی، چیدمان آسان و رنگ دادن به اتاق، می‌توان از رو تختی استفاده کرد. اگر می خواهید با حفظ نظم در اتاق خواب خود و فرزندانتان، فضایی دکوری و شیک ایجاد کنید، می توانید روتختی های دلخواه را بکاربگیرید.

رو تختی یک محصول نساجی است که به راحتی می توانید آن را مانند یک پتو هنگام خوابیدن روی مبل و کاناپه به جای لحاف از آن استفاده کنید.

می توانید از آن برای جلوگیری از کثیف شدن سرویس خواب کودکانتان  استفاده کنید.

شما می توانید با خرید و اهدای روتختی به عنوان هدیه برای زوج های تازه ازدواج کرده در دکوراسیون منزل آنها مشارکت داشته باشید.

چه سکون و آرامش را، ترجیح دهید و چه سرزندگی، می توانید دکوراسیون خود را با گزینه های مناسب برای فضای  دلنشین عمومی خانه تکمیل کنید.

 

انواع پارچه روتختی  برای تطبیق با دکوراسیون :

پوشاندن تخت خود با روکشی نرم و پر زرق و برق بدون شک احساس خوب و زیبایی در شما ایجاد می کند. راز داشتن اتاقی خاص و رویایی آنطور که می خواهید، داشتن مدل های روکش مناسب است. شما باید انواع پارچه را به خوبی بشناسید تا محصولی را انتخاب کنید که با دکوراسیون سازگار باشد.

به عنوان مثال، می توانید مدل های روتختی مخملی پر از فیبر را امتحان کنید تا اتاق را از ظاهر مبلمان فرسوده نجات دهید. به این ترتیب می توانید توجه را فقط روی تخت متمرکز کنید. با ست های اتاق مدرن و جدیدتر، انتخاب مدل مورد نظر آسان تر خواهد بود.

می توانید با مدل های ترند روتختی دو نفره که با انواع پارچه هایی مانند مخمل، ساتن، ابریشم ضخیم، نخی، شنل یا کتان طراحی شده اند، فضای اتاق را در فضایی صمیمی یا رسمی قرار دهید. همچنین می توانید گزینه های روتختی لحافی را که در تمام فصول قابل استفاده هستند، مناسب برای سبک اتاق خواب های کلاسیک، اسپرت یا رمانتیک ارزیابی کنید.

در حالی که مدل‌های  ترند روتختی مخملی با احساس گرما در زمستان ترجیح داده می‌شوند، مدل‌های ساتن یا کتان اغلب در تابستان استفاده می‌شوند. اگرچه هدف اصلی ایجاد ظاهر زیبا به نظر می رسد، اما می توانید از این محصولات که به عنوان پوششی کاربردی هستند، برای متعادل کردن دمای بدن استفاده کنید.

به همین دلیل، هنگام انتخاب نوع پارچه مناسب برای تخت خود، باید فصولی را که از آن استفاده می کنید نیز در نظر بگیرید.

روتختی ها با طیف وسیعی از گزینه های رنگ و طرح به شما این امکان را می دهند که  هماهنگی منظمی با سایر محصولات نساجی موجود در اتاق داشته باشید. شما می توانید با یک مدل روکش تک رنگ به اتاق خواب خود حس خاصی بدهید.

این تصور را ایجاد می کند که با استایل کرکی و ظاهر بدون چین و چروک آن که نماد پاکیزگی است، همیشه منظم هستید. شما می توانید با انتخاب اشکال، نقش و نگارهای گلدار یا رنگ های ارائه شده توسط سبک مدرن دکوراسیون، از این محصولات برای اهداف بسیاری در خانه های خود استفاده کنید.

روتختی به عنوان دکوراسیون اتاق خواب

روتختی بخشی جدایی ناپذیر از فضای داخلی هر اتاق خواب است. این عنصر دکور نساجی عملکرد زیبایی شناختی را انجام می دهد. احساس راحتی، گرما وریبایی را برای همه می دهد، از نظر بصری طرح را تکمیل می کند

فقط در یک اتاق خواب دنج و راحت می توانید از نگرانی های روز فرار کنید، استراحت کنید و قدرت خود را به طور کامل بازیابی کنید. صرف نظر از فضای داخلی اتاق، تخت خواب اصلی ترین گزینه برای خواب است.

روتختی به درستی انتخاب شده در اتاق خواب نه تنها از تخت در برابر خاک و گرد و غبار محافظت می کند، بلکه بر سبک فردی اتاق نیز تأکید می کند. نسبت به ترجیحات  و سلیقه ، محصولاتی را از پارچه های مصنوعی یا طبیعی با الگوی پیچیده یا الگوی ساده انتخاب کنید.

 

ترند روتختی در اتاق خواب می تواند چندین عملکرد را انجام دهد:

با انتخاب روتختی های بزرگ می توانید عیوب قاب یا پاهای تخت را بپوشانید. محصولی که با پرده ها و فرش هماهنگ است، به ایجاد فضایی مناسب برای آرامش کمک می کند. می توان از آن به جای پتو در فصل گرم استفاده کرد.

محصولات زیبایی که با استفاده از تکنیک تکه دوزی ساخته شده اند، تزئین شده با گلدوزی، اپلیکشن، می توانند به لهجه اصلی دکور تبدیل شوند و بر طعم خوب صاحب آنها تأکید کنند.

با توجه به هدف عملکردی آنها، 2 نوع محصول متمایز می شود: برای مهد کودک و برای اتاق خواب بزرگسالان. روتختی‌های کودکان از بوم‌های طبیعی یا پارچه‌هایی با ترکیبی ترکیبی ساخته شده‌اند که در لمس دلپذیر هستند: ساتن، پنبه، پشم گوسفند، میکروفیبر. محصولات در رنگ های روشن با عناصر تزئینی ساخته شده اند.

مدل های بزرگسال در سبک ها و طرح های مختلف ارائه می شود. گران‌ترین پارچه‌های ساخته شده از ابریشم طبیعی، بروکات برای اتاق‌خواب‌های کلاسیک، باروک، روکوکو، دکوراسیون داخلی آرت دکو طراحی شده‌اند.

ترند روتختی فانتزی خز، چرم مصنوعی، میکروفایبر با دکوراسیون مینیمالیستی برای اتاق خواب های مدرن، اتاق های زیر شیروانی، اتاق های پیشرفته استفاده می شود.

 

نحوه انتخاب روتختی برای اتاق خواب

 

معیارهای انتخاب روتختی

هنگام انتخاب یک مدل مناسب، روتختی ها نه تنها جذابیت و عملکرد بیرونی، بلکه ترکیب آنها با دکور اتاق و سایر لوازم نساجی را نیز در نظر می گیرند.

روتختی های صاف و بافت دار با توجه به نوع بافت پارچه متمایز می شوند. پارچه های صاف ساتن یا ابریشمی دارای اثر بازتابی هستند که عیوب سطح جزئی را پنهان می کند. پارچه های براق برای اتاق های بزرگ ایده آل هستند. محصولات بافت دار فضایی از غفلت شیک و ظریف را ایجاد می کنند.

محصولات پشمی یا خز بافتنی در فصل سرد استفاده می شود، روتختی های روباز سبک در تابستان مناسب هستند. روتختی های بافتنی و خز نیاز به مراقبت دقیق دارند، گرد و غبار زیادی در آنها جمع می شود که می تواند باعث واکنش های آلرژیک شود.

هنگام انتخاب محصول برای اتاق خواب خود، توصیه می شود یکی از قوانین را رعایت کنید:

  • رنگ روتختی اتاق خواب با رنگ پرده ها هماهنگ است. این گزینه برای اتاق خواب های کلاسیک، باروک، سبک های اسکاندیناوی مناسب است. فضای داخلی هماهنگ است، اما تا حدودی خسته کننده است.
  • برای ایجاد تنوع، همان نوع منسوجات را برای پرده، بالش و روتختی انتخاب می کنند. قسمت اصلی که اسکله را می بندد از پارچه های همراه دوخته می شود.
  • این محصول با توجه به رنگ دیوارهای اتاق خواب انتخاب می شود. این قانون بیشتر مربوط به اتاق های یک منطقه کوچک است، جایی که یک دکوراسیون تک رنگ به شما امکان می دهد فضا را به صورت بصری افزایش دهید. پوشش لازم نیست همرنگ دیوارها باشد. استفاده از یک محدوده کافی است.

به عنوان مثال، در یک اتاق خواب بژ، رو تختی شیری، قهوه ای روشن و طلایی روشن مناسب خواهد بود. اتاق‌هایی که پنجره‌هایی در ضلع شمالی دارند توصیه می‌شود با رنگ‌های گرم تزئین شوند. در یک اتاق آفتابی، می توانید از رنگ های سرد استفاده کنید.

کدام نوع رو تختی را انتخاب کنیم؟

طیف گسترده ای از رنگ های متنوع و گمراه کننده وجود دارند که هنگام انتخاب ممکن است ما را به اشتباه بیاندازند.

۱-روتختی سبز

روتختی شیک مکمل کاملی برای فضای داخلی اتاق خواب خواهد بود.

همچنین ، پوشش کاملاً با یک کار عملی مقابله می کند و از تشک در برابر گرد و غبار ، زباله محافظت می کند ، تشک را از چشم های خارجی می بندد ، محافظت بیشتری در برابر سرما ایجاد می کند. به همین دلیل است که روتختی در اتاق خواب یک ویژگی اجباری یک فضای داخلی مدرن است.

۲- روتختی هم رنگ با پرده

بهتر است یک روتختی یک رنگ با پرده انتخاب کنید!

۳- روتختی نساجی

پوشش باید متناسب با سایز تخت با دقت انتخاب شود تا تا حد امکان زیبا و طبیعی به نظر برسد.

اول از همه، شما باید مراقب باشید که روتختی کاملاً با فضای داخلی ترکیب شود، ایده های طراحی را تکمیل کند، با تصمیم سبک مطابقت داشته باشد، روی تخت به طور مطلوب تأکید کند، با رنگ اطراف مطابقت داشته باشد.

۴- روتختی مدرن با طرح های انتراعی و رنگ های نود

روکش های بالش را می توان با روکشی در همین طرح درست کرد، بسیار چشمگیر به نظر می رسد.

هر تولید کننده نساجی سعی می کند روتختی ها را به نوعی خاص ایجاد کند، یک دکور غیر معمول اضافه کند، مدل را به روز کند، چیزی جدید ارائه دهد. هنگام انتخاب منسوجات، مصرف کنندگان اغلب به محصولات جدید توجه می کنند. از این گذشته، همه می خواهند چیزی منحصر به فرد و مدرن داشته باشند.

۵- روتختی طرح کلاسیک و شیک با کوسن و بالش های همرنگ

روتختی یکی از مهمترین عناصر طراحی اتاق خواب است. هنگام انتخاب روتختی روی تخت، اندازه اتاق خواب، محل قرارگیری آن به همان اندازه مهم است. برای یک اتاق جمع و جور، رنگ روشن مناسب تر، در این مورد بهتر است لهجه های روشن در فضای داخلی ایجاد نکنید.

۶- روتختی لحافی دور دانتل دوزی شده

روتختی لحافی باکیفیت یک راه حل شیک برای کسانی است که می خواهند به خوبی روی تخت خواب خود تمرکز کنند. همچنین ترجیح داده می شود روتختی و پرده های ترکیبی با یکدیگر را انتخاب کنید.

منسوجات تزئینی دشوار نیز مناسب نیستند. دکوراسیون اتاق خواب بزرگ به شما این امکان را می دهد تا با تخیلات خود بازی کنید. هر پوششی را می توان در اینجا اعمال کرد. مکان در ضلع شمالی انتخاب رنگ گرم را تعیین می کند. قرار گرفتن آن در جنوب اتاق خواب به شما امکان استفاده از رنگ های غنی و سرد را می دهد.

۷- روتختی مدرن و با پوشش خزو رنگ سرد

رنگ های سرد روتختی همیشه ملایم تر به نظر می رسند ,و به بزرگتر نشان دادن فضا کمک می کنند.

۸ـ روتختی شیک مدرن طرح ساتن نازک دو رویه

روتختی دو رویه راه حلی ایده آل برای کسانی است که می خواهند چیزی جدید و غیرعادی در اتاق خود به نمایش بگذارند. و هر از گاهی تنوع ایجاد کنند. چنین مدل هایی جهانی هستند: هر دو طرف متفاوت به نظر می رسند، می توان ظاهر اتاق را با توجه به آب و هوا تغییر داد. چرخش رنگ های مختلف، الگوها، بافت ها فضای اتاق خواب منحصر به فردی را ایجاد می کند.

۹- رو تختی با گل های یاسی و طرح های بزرگ

طرح  بزرگ روی پارچه همیشه آن را حجیم تر و جذاب تر می کند. می توان یک عکس و طرح بزرگ از چاپ مد روز ساخت که یک انتزاع، یک شبح گرافیکی را به تصویر می کشد. این گزینه کاملاً در فضای داخلی مدرن قرار می گیرد، با سبک های کلاسیک بیگانه خواهد بود.

۱۰ـ روتختی زیبا و بزرگ تا سطح زمین

رو تختی باید همه طرف تخت را تا کف زمین بپوشاند! انواع فوق العاده مناسب روتختی لحافی وجود دارند که می توانند عیوب جزئی تخت را پنهان کنند. آنها فضای هماهنگی و راحتی را ایجاد می کنند. چنین روتختی روی تخت کاملاً در هر فضای داخلی قرار می گیرد.

پرده‌ها وکوسن‌هایی را بخرید که با تن هماهنگ باشند و بهتر است از پارچه‌های یکسان دوخته شوند، مجموعه‌ای فوق‌العاده برای اتاق خواب خواهید داشت.

۱۱ـ روتختی ترند و لوکس!

یک ایده جالب در سال های اخیرکه ظاهری نظیر پتو یا خز دارد که با ظاهر کرکی زیبا وپرمو یک اتاق دنج ایجاد می کند داخل این رو تختی ها از خز و پشم پر شده است.در آب و هوای بد، خوب است که خود را در چنین پرده ای بپیچید و به خوابی دلپذیر فرو بروید.

۱۲- پارچه های ساتن و ابریشمی و ژاکارد

روکش ابریشمی همیشه حس خوبی به شما می دهد. ابریشم شیک، ساتن به عنوان یک پارچه قدیمی و اصیل هرگز از مد نمی افتد. این پوشش باعث ارزش دهی به فضای داخلی خواهد شد. تخت را به جزئی ستودنی در اتاق خواب شما تبدیل می کند.

 

13- لکه گذاری با  رنگ‌های متفاوت:

لکه گذاری می‌تواند شامل تطبیق رنگ با دیوار، تزئینات، بالش‌ها و سایر وسایل باشد. همچنین شامل افزودن رنگ‌های عمیق به فضا است. رنگ‌های عمیق‌تر را می‌توان انتخاب کرد؛ زیرا رنگ‌های عمیق‌تر یک حس مدرن و روحیه‌ای آرام بخش به فضای شما می‌بخشد. انتظار می‌رود رنگ‌های غنی و پر رنگ مانند زغالی، سرمه‌ای، قرمز شرابی، سبز زمردی یا هر رنگ جواهری مد شود.

14- روتختی‌های شیک و ساده:

ظاهر ساده می‌تواند خیلی شیک به نظر برسد. طراحان داخلی انتظار دارند در سال 1403 ظاهرهای براق کمتری را ببینیم. مردم بیشتر به دنبال اضافه کردن قطعات وینتیج سرد با بافت بیشتر هستند تا به فضاها عمق، شخصیت و راحتی بیشتری ببخشند. داشتن یک فضای راحت و آرام در چند سال گذشته به یک اولویت تبدیل شده است زیرا مردم زمان بیشتری را صرف کار و وقت گذرانی در خانه کرده‌اند.

15-  الگو گرفتن از طبیعت:

تازه و جذاب، روند گیاهی یک راه ساده برای افزودن شخصیت و انرژی به یک طرح است. گیاهان و نقوش گیاهی انرژی‌بخش و نشاط‌آور، پتانسیل تزئینی زیادی در اتاق خواب و جذابیت ماندگار دارند. چاپ‌های گیاهی برای پارچه‌ها و کاغذ دیواری‌ها بدون اینکه بیش از حد زنانه باشند زیبا هستند و در طرح‌های مدرن، روستایی یا کلاسیک به خوبی کار می‌کنند. یک پارچه با طرح گیاهی پیچیده هم به عنوان یک صفحه تزئینی سر تخت و هم به عنوان یک نقطه کانونی دلپذیر عمل می‌کند.

مطالعه بیشتر: رنگ سال  1403

16-     درهم ریختگی هوشمندانه:

درهم ریختگی هوشمندانه و حساب شده واقعاً می‌تواند نه تنها زیبایی یک روتختی را بهبود بخشد، بلکه باعث ایجاد حس آرامش می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد که افراد می‌توانند یک سوم از زندگی خود را در رختخواب بگذرانند، بنابراین مهم است که مطمئن شوید راحت است.

رنگ‌های خنثی را برای ایجاد حس آرامش‌ برای روتختی  انتخاب کنید. هر چه یک اتاق خواب شلوغ کمتری داشته باشد، برای یک خواب راحت شبانه مساعدتر خواهد بود. در واقع، سبک‌های اتاق خواب به‌منظور ظاهری هوشمندانه‌تر، شیک‌تر شده‌اند.

 

 

ترند روتختی 1403 و مدل‌ رو تختی سال جدید

1.     مدل الا – با رنگ گلبهی:

ست روتختی الا منعکس کننده زیبایی منحصر به فرد الگوهای گل‌های شیک با الهام از طبیعت است، با بافت ژاکارد خود با 3 رنگ مختلف، ظرافتی غنی به اتاق‌خواب‌ها می‌بخشد.

 

ویژگی‌های این مدل:

  1. جنس ژاکارد
  2. در 3 رنگ مختلف
  3. مناسب برای استفاده روزانه
  4. بافته بادوام

 

2.    مدل روتختی والس – رز خشک شده

ست روتختی Vals به اتاق‌خواب‌ها هویت می‌بخشد، با بافت مخملی خود ظرافت را ارائه می‌دهد و با رنگ‌های خود فضایی باشکوه را ایجاد می‌کند.

 

ویژگی‌های این مدل:

  1. ست روکش مخملی
  2. ظرافت پارچه مخملی
  3. دارای 5 رنگ مختلف
  4. رنگ‌های زنده
  5. پارچه‌ای با دوام و ماندگاری بالا
  6. مناسب برای استفاده روزانه

 

3.    مدل روتختی فلیپا:

روتختی Felipa که کیفیت پارچه پنبه‌ای طبیعی راحت را با 2 رنگ مختلف غنی می‌کند، حسی راحت و شیک را به اتاق‌خواب‌ها اضافه می‌کند.

 

ویژگی‌های این مدل روتختی:

 

  1. ژاکارد موسلین با کیفیت
  2. ظرافت الگوی هندسی
  3. مناسب برای استفاده روزانه
  4. استفاده عملکردی
  5. 100% پنبه
  6. در دو رنگ متفاوت

 

5.     مدل کورا

روتختی Cora که با زیبایی‌شناسی ظریف بافت ژاکاردی خاص خود متمایز است، با رنگ‌های راسو، آنتراسیت و نیلی، رنگی با کیفیت و شیک به اتاق‌خواب‌ها اضافه می‌کند.

 

ویژگی‌های این مدل روتختی:

  1. پارچه‌ای با دوام و ماندگاری بالا
  2. مناسب برای استفاده روزانه
  3. 27% اکریلیک 25% پنبه 48% پلی استر
  4. کیفیت شنل
  5. استفاده عملکردی

 

6.     مدل روتختی نادیا:

روتختی نادیا که بخش مهمی از دکوراسیون اتاق خواب‌های مدرن است، طرحی ایده آل برای داشتن اتاق خوابی شیک است.

 

ویژگی‌های این مدل روتختی:

 

  1. دارای رنگ‌های مختلف
  2. استفاده عملکردی
  3. پارچه با دوام طولانی
  4. دوخت چوپان ترند
  5. مناسب برای استفاده روزانه

 

7.     مدل هلیکس

ست روتختی ژاکارد هلیکس با ترکیب بافت ژاکارد خاص خود با الگوی هندسی پویا، با چهار رنگ مختلف، پویایی زیبایی را در اتاق‌خواب‌ها ایجاد می‌کند.

 

ویژگی‌های این مدل:

 

  1. استفاده عملکردی
  2. 100٪ پلی استر
  3. ژاکارد
  4. 4 رنگ مختلف
  5. ظرافت الگوی هندسی
  6. مناسب برای استفاده روزانه

 

 

8.     مدل مورتی:

 

ست روتختی Morty Jacquard که الگوهای هندسی خود را با تکنیک بافت ژاکارد غنی می‌کند، زیبایی بهاری شیک را با پنج رنگ مختلف به اتاق‌خواب‌ها می‌آورد.

 

مشخصات این مدل:

 

  1. الگوی هندسی
  2. مناسب برای استفاده روزانه
  3. استفاده عملکردی
  4. 70% پنبه 30% پلی استر
  5. ژاکارد
  6. در 5 رنگی مختلف

 

9.     مدل فولیوم

 

ست روتختی Folium که ترکیبی از کیفیت پارچه 100% پنبه‌ای 100% طبیعی با استفاده از الگوی ظریف است، ظریف‌ترین شکل پنبه را به اتاق‌خواب‌ها می‌آورد.

 

مشخصات این مدل:

 

  1. استفاده عملکردی
  2. 100% پنبه
  3. ژاکارد موسلین بافته شده
  4. چهار گزینه رنگی مختلف
  5. منگوله‌های ظریف
  6. مناسب برای استفاده روزانه

 

 

10. مدل تیررا

 

روتختی Tierra که با الگوهای شیک و پارچه ژاکارد خاص خود متمایز است، برای ایجاد فضایی پویا و زیبا در اتاق خواب ایده آل است.

 

مشخصات این مدل:

 

  1. استفاده عملکردی
  2. پارچه 100% پنبه
  3. جزئیات ظریف
  4. رنگ‌های زنده
  5. پارچه شسته و نرم شده
  6. مناسب برای استفاده روزانه

 

 

11. مدل بلیندا پایک

روتختی Belinda Pike که با بافت ژاکارد و الگوهای گل‌دوزی ظریف خود جلوه‌ای تزئینی شیک در اتاق خواب ایجاد می‌کند، تجربه استفاده راحت را با بافت نرم پارچه 100% پنبه‌ای ارائه می‌دهد.

 

مشخصات این مدل:

  1. استفاده عملکردی
  2. پارچه 100% پنبه
  3. رنگ‌های زنده
  4. پارچه شسته و نرم شده
  5. مناسب برای استفاده روزانه

المان هایی که در مدل جدید روتختی و دیزاین تخت خواب در حال ترند شدن هستند:

  • انتخاب روتختی لوکس با قیمت مناسب: ایجاد فضایی شیک با روتختی کتانی با کیفیت بالا، به خودنمایی بیشتر تخت خواب شما کمک می کند.
  • ترکیب مدل های قدیمی و جدید روتختی: ادغام المان های مدرن و قدیمی برای روایت داستانی جدید در طراحی دکوراسیون اتاق خواب
  • ست کردن روتختی با رنگ سقف های تیره یا کاغذ دیواری: با ست کردن روتختی با رنگ سقف با رنگ های تیره یا کاغذ دیواری، آرامش فضا را افزایش دهید.
  • افزایش استفاده از رنگ: ترکیب رنگ های آرامش بخش و در عین حال رنگارنگ در اتاق خواب ها
  • روتختی با طرح گل و گیاه : طرح های الهام گرفته از طبیعت در رختخواب، کاغذ دیواری و اثاثه یا لوازم داخلی
  • بافت های متنوع: لایه بندی بافت ها با فرش، چوب، کتان و مخمل برای یک تجربه لوکس .
  • الگوهای هندسی: گنجاندن طرح های هندسی، به ویژه روی دیوارهای برجسته پشت تخت، برای جذابیت و عمق بیشتر در اتاق.
افق توفیقی

افق توفیقی هستم. معمار و طراح داخلی فوق‌لیسانس معماری و مرمت بناهای تاریخی ۱۱ سال سابقه کار در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون پروژه‌های مسکونی، اداری و تجاری دارم و به مدت ۴ سال به‌صورت آنلاین در فضای مجازی آموزش دکوراسیون داخلی انجام میدم. البته اگر خیلی دقیق‌تر بخوام توضیح بدم از دوران بچگی توجهم همیشه به دکوراسیون و معماری‌های جذاب جلب می‌شده تا زمانی که توی این مسیر قرار گرفتم. به جز رشته ی معماری به هیچ رشته‌ای علاقه نشون ندادم.

مشاهده نظرات

پست های اخیر

آشنایی با سبک مدرن ارگانیک

مقدمه ای بر سبک مدرن ارگانیکسبک طراحی مدرن ارگانیک ترکیبی هماهنگ از مینیمالیسم، عناصر طبیعی…

10 ساعت قبل

آیا میدیمالیسم یک فلسفه تزئینی معتبر است؟

مقدمه ای بر میدیمالیسممیدیمالیسم به عنوان یک فلسفه طراحی قانع کننده ظاهر می‌شود که فضای…

1 هفته قبل

چند نکته در انتخاب مبلمان برای فضاهای کوچک

تزیین یک فضای کوچک چالش های منحصر به فردی را به همراه دارد، از انتخاب…

4 هفته قبل

طراحی آشپزخانه سفید طوسی لوکس

طراحی آشپزخانه مجلل همیشه یکی از ویژگی های بارز زندگی بوده است و ترکیب رنگ…

1 ماه قبل

گذاشتن این موارد در اتاق نشیمن ممنوع!

ایجاد یک محیط آرام در اتاق نشیمن، نه تنها برای جذابیت زیبایی شناختی، بلکه برای…

1 ماه قبل

10 قانون مهم در تزیین فضاهای کوچک

وقتی از تزیین فضاهای کوچک صحبت می شود، اول از همه، از استفاده از رنگ…

2 ماه قبل