3 نکته مهم در خرید میز نهار خوری برای سبک مدرن

هر آنچه در مورد خرید میز نهار خوری برای منازل سبک مدرن باید بدانید

خرید میز نهار خوری یکی از مهمترین خرید های خانه شما را تشکیل می دهد. شما لحظات خاصی از زندگی خود را با خانواده و دوستانتان در کنار این میز به اشتراک می گذارید. وعده های غذایی ، مهمانی ها ، شام و مهمترین لحظات خود را در کنار میز نهار خوری سپری می کنید.

بنابراین ، نحوه انتخاب آن نیز برای شما بسیار حائز اهمیت می باشد. شما می خواهید از سبک مدرن برای  میز نهارخوری خود استفاده کنید اما در تصمیم گیری برای انتخاب میز از بین گزینه های بی شمار در طرح و اندازه های مختلف ، مشکل دارید؟ با مطالعه نکات کلیدی که برای شما آماده کرده ام ، می توانید انتخاب مناسبی را انجام دهید. با استفاده از این راهنمای خرید می توانید به مدل های دلخواه خود در میز نهارخوری برسید که سبک مدرن را در هر قسمت از دکوراسیون احساس کنید.حال که به اهمیت موضوع پی بردیم برای آگاهی از بهترین خرید میز نهار خوری با ما همراه باشد.

سادگی را در اتاق خود احساس کنید

یکی از نکات مهم خرید میز نهار خوری سادگی آن است. در دکوراسیون مدرن سادگی و ظرافت با یکدیگر ترکیب می شوند و آزادی عمل را در طراحی دکوراسیون برای شما فراهم می کند. تعادل بین اندازه میز و فضای اتاق شما باعث می شود تا ظاهر اتاق شما زیبا تر دیده شود. شما باید تصمیم بگیرید که میز نهار خوری را در اتاق نشیمن ، آشپزخانه یا یک اتاق جداگانه قرار می دهید. اگر فضای شما محدود است ، نه تنها باید به ظرافت میز بلکه به کاربردی بودن آن نیز باید توجه کنید و میزی متناسب با اندازه فضا انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: طراحی داخلی نئوکلاسیک

 

میز نهار خوری ، صندلی و کنسول برای دکوراسیون مدرن کافی می باشد. یکی از موارد مورد نیاز برای دکوراسیون مدرن ، لوسترها می باشد. شما می توانید با استفاده از یک لوستر آویز که بالای میز شما آویزان می شود ، آخرین تغییرات را در دکوراسیون مدرن خود ایجاد کنید. شما می توانید از نقاشی روی دیوار خود استفاده کنید ، اما باید از قاب عکس با کنتراست بالا استفاده کنید. راه دیگری برای افزودن مدرنیته به اتاق نهار خوری قرار دادن میز درمحلی که طراوت بیشتری دارد . برای این کار می توانید از گیاهان کمک بگیرید یا میز خود را در فضای روشن تری مانند کنار پنجره ها قرار دهید.

از اشکال هندسی الهام بگیرید

شکل هندسی میز نهارخوری در خرید میز نهار خوری یکی از نکات اساسی انتخاب شما است. مبلمان و لوازم جانبی به فرم اشکال هندسی نیز عنصر بسیار مهمی در دکوراسیون مدرن می باشد. می توان گفت ساده ترین فرمول برای افزودن سبک مدرن به یک فضا ، انتخاب مدل هایی است که خطوط زیبا و اشکال هندسی را با یکدیگر ترکیب می کند. میز نهار خوری را می توانید از مبلمان با مدل هایی با اشکال هندسی و دست ساز انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: چیدمان خانه با تکنولوژی مدرن و جدید

 

کلاسیک ترین میز نهار خوری میزهای مستطیلی شکل می باشد. میزهای مستطیلی با توجه به کارایی و فرمشان بیشتر ترجیح داده می شود و این میز ها به میزبانی بیشتر میهمانان کمک می کند. میزهای مستطیلی به راحتی با هر فضای محدود و یا بزرگی سازگار می شود. با استفاده از میزهای نهار خوری مستطیلی در دکوراسیون فضای باز می توانید ظاهری مدرن و لوکس به دست آورید.

اگر فضای زندگی شما مربعی می باشد ، می توانید به راحتی از میزهای مربعی شکل استفاده کنید. میزهای مربعی شکل در هر فضایی که استفاده می شوند حس تناسب می بخشند. اندازه این میز ها معمولاً کوچک می باشد، بنابراین برای میهمانی های بزرگ مناسب نمی باشد.

یکی از ترند های میز نهار خوری در سال  2021 ، میز نهارخوری گرد می باشد. میز نهار خوری گرد یا بیضی شکل صمیمیت را به فضای شما اضافه می کند. علاوه بر این ، میزهای دایره ای شکل همه کاره می باشند و کاربرد بسیاری در طراحی دکوراسیون خانه ها دارند. انتخاب میز نهار خوری دایره ای شکل متناسب با فضای شما اهمیت زیادی دارد زیرا این میز ها فضای زیادی را در اتاق شما اشغال می کند.

اگر می خواهید میز نهار خوری را در یک اتاق جداگانه قرار دهید و فضای شما به اندازه کافی بزرگ است ، می توانید میزهای نهار خوری گرد را برای 10-12 نفر انتخاب کنید که برای خانواده های پرجمعیت ساخته می شود. اگر اتاق جداگانه ای ندارید ، می توانید یک میز نهار خوری گرد تاشو انتخاب کنید تا فضای زیادی را اشغال نکند.

انتخاب صحیح مواد در میز

در انتخاب مواد استفاده شده در میز هیچ انتخاب درست یا غلطی وجود ندارد! مهمترین نکته انتخاب موادی می باشد که با دکوراسیون شما هماهنگ باشد. شما می توانید مواد چوبی را انتخاب کنید  که در طراحی مدرن ترجیح داده می شود. با استفاده از میز نهار خوری چوبی می توانید فضای خود را دکوراسیون کنید و میز نهارخوری را به نقطه کانونی خانه تبدیل کنید.

با میز شیشه ای می توانید دکوراسیونی مدرن و با آرامش خلق کنید ، به لطف نوری که روی شیشه منعکس می شود فضای شما روشن تر می شود و سایر مبلمان در دکوراسیون برجسته تر می شوند. با یک میز نهار خوری سنگی می توانید جذابیت طبیعی و بی انتها را به اتاق خود اضافه کنید. قیمت میز نهارخوری وابسته به مواد ، اندازه و طراحی میز متغیر می باشد. هارمونی میز انتخابی مهمترین نکته خرید میز نهار خوری می باشد.

مدیریت

افق توفیقی هستم. معمار و طراح داخلی فوق لیسانس معماری و مرمت بناهای تاریخی 11 سال سابقه کار در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون پروژه های مسکونی ،اداری و تجاری دارم و به مدت ۴ سال به صورت آنلاین در فضای مجازی آموزش دکوراسیون داخلی انجام میدم. البته اگر خیلی دقیق تر بخوام توضیح بدم از دوران بچگی توجه ام همیشه به دکوراسیون و معماری های جذاب جلب میشده تا زمانی که توی این مسیر قرار گرفتم. به جز رشته ی معماری به هیچ رشته ای علاقه نشون ندادم.

مشاهده نظرات

پست های اخیر

آیا میدیمالیسم یک فلسفه تزئینی معتبر است؟

مقدمه ای بر میدیمالیسممیدیمالیسم به عنوان یک فلسفه طراحی قانع کننده ظاهر می‌شود که فضای…

1 هفته قبل

چند نکته در انتخاب مبلمان برای فضاهای کوچک

تزیین یک فضای کوچک چالش های منحصر به فردی را به همراه دارد، از انتخاب…

3 هفته قبل

طراحی آشپزخانه سفید طوسی لوکس

طراحی آشپزخانه مجلل همیشه یکی از ویژگی های بارز زندگی بوده است و ترکیب رنگ…

1 ماه قبل

گذاشتن این موارد در اتاق نشیمن ممنوع!

ایجاد یک محیط آرام در اتاق نشیمن، نه تنها برای جذابیت زیبایی شناختی، بلکه برای…

1 ماه قبل

10 قانون مهم در تزیین فضاهای کوچک

وقتی از تزیین فضاهای کوچک صحبت می شود، اول از همه، از استفاده از رنگ…

2 ماه قبل

5 روش تمیز کردن میزهای مرمر

جذابیت همیشگی میزهای مرمری آنها را به سرمایه گذاری ارزشمندی برای هر آشپزخانه یا حمام…

2 ماه قبل